شاخص های كمی و كیفی شبكه ارتباطات راه دور كشور رشد داشت
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز دوشنبه دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شركت ارتباطات زیرساخت ،' حسن شاهی' افزود: قرارداد نگهداری شبكه راه دورشركت ارتباطات زیرساخت با هفت پیمانكار این شركت وارد دومین سال خود شد .

وی در ادامه با اشاره به این نكته كه در این یك سال شركت ارتباطات زیرساخت موفق شد مسئولیت حاكمیتی خود را به عنوان متولی دولتی ارتباطات كشور انجام دهد ، اظهار داشت :در همین مدت پیمانكاران زیرساخت با جذب نیروهای متخصص و آموزش های لازم به آنان امكانات لازم را برای اداره شبكه زیرساخت فراهم كردند .

شاهی در ادامه توضیح داد: در شبكه حاكمیتی زیرساخت 31 استان كشور به هشت منطقه مخابراتی تقسیم می شود و منطقه یك مخابرات كشوری شامل استان های گیلان، مازندران و گلستان است و شركت« صنایع میكرو موج» نگهداری شبكه راه دور زیرساخت رادر این استانها برعهده گرفته است.

منطقه دو مخابرات كشوری نیز شامل استان های تهران، البرز، قزوین، زنجان، سمنان، قم است و نگهداری شبكه راه دور زیرساخت رادر این استانها شركت «آزمون كیفیت» برعهده دارد.

منطقه سه مخابرات كشوری شامل استان های اصفهان، كرمان، یزد، چهارمحال و بختیاری است و شركت « تكفام » پیمانكار زیرساخت برای نگهداری شبكه ارتباطی زیرساخت در این استان ها است .

منطقه چهار مخابرات كشوری نیز شامل استان های :آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی، اردبیل است و شركت «كامكار سیستم » پیمانكار زیرساخت در این منطقه است .

منطقه پنج مخابرات كشوری شامل استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان است و شركت« پارس تلفن كار» پیمانكار زیرساخت برای نگهداری شبكه ارتباطی زیرساخت در این استان هاست .

منطقه شش مخابرات كشوری شامل استان های: خوزستان و لرستان است و شركت «دانیال كیا » پیمانكار شبكه راه دور زیرساخت در این منطقه است.

منطقه هفت مخابرات كشوری شامل استانهای فارس، هرمزگان ، بوشهر، كهگیلویه و بویراحمد است و شركت كارخانجات مخابراتی ایران ITMC» نگهداری شبكه راه دور زیرساخت را در این استان ها برعهده دارد.

منطقه هشت مخابرات كشوری شامل استان های: همدان، كرمانشاه، كردستان، مركزی، ایلام است و شركت «كامكار سیستم » پیمانكار زیرساخت در این منطقه است .

به گفته شاهی ،شبكه وسیع راه دور كشور شامل 100 مركز سوئیچ راه دور وحدود 700 ایستگاه راه دوراست .

اقتصام ** 1579**1319





:: برچسب‌ها: ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: