هیات های استانی عامل پیشرفت رشته های ورزشی به ویژه فوتبال هستند
نوشته شده توسط : sadis

'اسد اسدی' روز جمعه در چهارمین همایش هم اندیشی اعضای هیات فوتبال استان مركزی در اراك افزود: مدارس و دانشگاه ها نیز نقش بسزایی در تقویت پایه های ورزش كشور به خصوص رشته پرطرفدار فوتبال دارند.

وی ادامه داد: هیات های فوتبال استان ها بیش از پیش به مقوله استعداد یابی و جذب بازیكنان یا استعداد از رده های سنی پایه توجه كرده و در این بخش از اساتید و كارشناسان ورزشی استفاده می كنند.

مسوول امور استان های فدراسیون فوتبال كشور تاكید كرد: روند فوتبال در استان های مختلف با فعالیت هیات ها رو به رشد و رضایت بخش است و باید نقش استان ها در این رشته پررنگ تر از گذشته شود.

اسدی بیان كرد: همچنین هیات ها به برگزاری دوره های آموزش مربیگری، داوری و تغذیه ورزشی به صورت علمی اهتمام ورزند تا توسعه متوازن در همه بخش های نرم افزاری و سخت افزاری به وجود آید.

وی اضافه كرد: زیر ساخت های فوتبال در استان مركزی به خصوص شهرستان اراك مهیاست و با حمایت بخش های صنعت و خصوصی می توان نقش این استان را در كشور ارتقا داد.

رییس هیات فوتبال استان مركزی نیز در ادامه این همایش گفت: روند برنامه های توسعه فوتبال در این استان مطلوب و رضایت بخش است اما برای تقویت جایگاه آن در كشور نیازمند حضور بیشتر و اثرگذار بخش خصوصی و صنعت هستیم.

'محمدرضا غفاری' افزود: امروز فوتبال در دنیا به عنوان علم و صنعت مطرح است و همه استان ها و كشورها برای حضور موفق در مسابقات آسیایی، جهانی و ملی تلاش می كنند.

وی ادامه داد: با حمایت اداره كل ورزش و جوانان، این استان دارای زیر ساخت های مناسبی است و شهرستان ها نیز بر اساس برنامه ریزی هیات استان حركت می كنند.

517/507/681





:: برچسب‌ها: انگور چینی , تورنتو , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
احمد در تاریخ : 1390/12/19/5 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
از وب زیباتون دیدن کردم وب جالبی داشتید
خوشحال میشم به وب ما سر بزنی و در قسمت انتخاب وبلاگ برتر ماه به ما امتیاز بدی
با تشکر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: