نایب قهرمانی نماینده كاراته ایران در جام آزاد امارات
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون كاراته، در آخرین روز این رقابتها تیم زیر 14 سال آذربایجان غربی با تركیب(امیرحسین جوانی، آرش حسین زاده، علیرضا رضا نژاد و رضا خلیل پور) پس از غلبه بر قزاقستان مقابل سودان نتیجه را واگذار كرد و به مدال برنز دست یافت.

در رده سنی زیر 17 سال و در بخش كومیته تیمی (امیر آرام بن، آرش یونسی، متین رسولی ومحمد زارع) نمایندگان كشورمان ابتدا نماینده قزاقستان را شكست دادند، سپس از سد عراق گذشتند و در بازی سوم مقابل نماینده امارات شكست خوردند و به مدال نقره رسیدند.

در رده سنی 12 سال، 'آرش حسین زاده' نمایندگان كویت، یمن و عراق را برد و در بازی مقابل حریفی از ارمنستان شكست خورد و به مدال برنز رسید.

در رده سنی 15 سال، 'محمد زارع' با غلبه بر كاراته كای امارات،ایران و كویت در بازی چهارم به دیگر كاراته كای كویتی باخت و به مدال برنز بسنده كرد.

در رده سنی 17 سال، 'امیر آرام بن' كاراته كاهایی از استرالیا، كویت، امارات و یمن را با شكست بدرقه كرد و با باخت مقابل نماینده ارمنستان مدال نقره را كسب كرد.

در پایان این دوره از رقابتها كه با حضور 650 كاراته كا از 23 كشور در سالن الاهلی امارات برگزار شد تیم مصر به مقام قهرمانی دست یافت و امارات و كویت پایین تر از نمایندگان كشورمان بر سكوی سوم ایستادند.

3783**1440





:: برچسب‌ها: آیفون , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: