مهمترین مقوله دفتر بازرسی وزارت نیرو ارزیابی عملكرد و رسیدگی به شكایات است
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگارایرنا،'مریم كارگرنجفی'روزپنجشنبه درگردهمایی ارزیابی عملكرد شركت های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر كشور در بندرعباس اظهار داشت: هر چه میزان بازرسی ها و رسیدگی به شكایات بیشتر باشد، به معنای نقیصه در شركت های آب و فاضلاب خواهد بود كه لازم است با یك عملكرد قوی شاهد كاهش بازرسی ها در مجموعه وزارت نیرو باشیم.

وی كسب رتبه دوم در جشنواره شهید رجائی در میان تمامی دستگاه های اجرایی را موفقیتی درخور مجموعه وزارت نیرو برشمرد و بر اهمیت همایش مدیران ارشد شركت های تابعه این وزارت تاكید كرد .

كارگر نجفی افزود: این همایش یك ارزیابی درون سازمانی است كه می تواند معرفی كننده شركت های برتر آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر كشور باشد.

وی همچنین شركت های آبفا كشور را نسبت به توانیر و مدیریت منابع آب به دلیل دقت و كیفیت در فرایند ارزیابی عملكرد برتر خواند و اظهار امیدواری كرد: علاوه بر كیفیت شاهد افزایش سرعت فرایند ارزیابی عملكرد در سال های آتی باشیم.

مشاور وزیر نیرو ارزیابی شخص مدیران عامل مجموعه وزارت نیرو را از دیگر مباحث مهم در مقوله ارزیابی عملكرد عنوان كرد و گفت: امسال برای اولین بار كتابچه ای حاوی اطلاعات كامل مدیران ارشد این مجموعه تدوین شده است و این مدیران از دید ذینفعان عمومی ارزیابی می شوند.

این مقام ارشد وزارت نیرو با اشاره به كسب رتبه های برتر شركت های آبفا سراسر كشور در بخش های مدیریت عملكرد و نیروی انسانی ، گفت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته در جایگاه خوبی هستیم اما همچنان تا جایگاه ایده آل فاصله داریم.

وی بر ضرورت ارسال ارزیابی های نزدیك به واقعیت تاكید كرد و اظهار داشت: علاوه بر ارائه خوب باید تلاش كرد تا یك ازیابی عملكرد واقعی ارائه نمود و در این راستا سعی بر آن داریم تا با تشكیل تیم های مختلف از شركت مادر تخصصی ، این هدف را محقق سازیم.

مدیركل دفتر بازرسی وزارت نیرو ابراز داشت: ساختار ارزیابی عملكرد شركت های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر كشور و تغییر و اصلاح آن در وزارت نیرو سخت و پیچیده است و تلاش می كنیم تا جایگاه مسوولان ارزیابی عملكرد را در این شركت ها تثبیت نمایم. ك/2

7198/668 /679





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: