چهار هزار میلیارد تومان برای تكمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی نیاز است
نوشته شده توسط : sadis

'سیداحمد رسولی نژاد' دیشب در مراسم تجلیل از مدال آوران و برترینهای ورزش و جوانان خراسان جنوبی در بیرجند افزود: قدمت برخی پروژه های نیمه تمام در استانهای كشور به 20 سال می رسد.

وی اظهار امیدواری كرد كه با عنایت مجلس بودجه مورد نیاز برای تكمیل فضاهای ورزشی نیمه تمام اختصاص یابد تا اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان بتوانند از مزایای آنها بهره مند شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین از ایجاد مركز استعدادیابی در این وزارتخانه خبر داد و گفت: این مركز قرار است در تمام استانهای كشور راه اندازی شود.

وی شناسایی استعدادهای درخشان ورزشی در مناطق مختلف كشور را كه تاكنون ناشناخته مانده اند از اهداف راه اندازی این مركز ذكر و بیان كرد: با شناسایی این استعدادها زمینه حضورشان در سطح ملی و جهانی فراهم می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در گروههای مختلف اعم از دانش آموزان، دانشجویان و نیروهای مسلح در رشته های مختلف استعدادهای خوبی وجود دارند كه با شناسایی آنها می توان از این ظرفیتها استفاده كرد.

رسولی نژاد در ادامه همچنین گفت: فضاهای ورزشی زیادی در كشور در اختیار این وزارت و سایر وزارتخانه ها، سازمانها و نهادها ست كه با همكاری متقابل می توان از این فضاها استفاده بهتری شود.

وی همچنین اظهار امیدواری كرد كه ورزشكاران ایران با تلاش و برنامه ریزی بتوانند در 'المپیك 2012 لندن' مدال آوران خوبی برای كشور باشند.

665/110





:: برچسب‌ها: عکس , بارسلونا , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: