مسلمانان در برابر اهانت دشمنان به قرآن كریم سكوت نكنند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، آیت الله 'محمدحسن اختری' عصر چهارشنبه در مراسم 'یادبود شهدای اعتراض به هتك حرمت قرآن كریم در افغانستان' گفت: وظیفه مسلمانان مقابله و رویارویی با این جنایت بود، اما برخی كشورهای اسلامی در این زمینه موضع گیری ضعیفی داشتند و یا اصلا موضع گیری نكردند.

وی اضافه كرد: وظیفه هر مسلمان است كه در برابر این حوادث اعلام انزجار كند و ما باید از مسلمانان افغانستان كه در مقابل این جنایت ایستادند و شهید دادند، تشكر كنیم.

اختری، برگزاری برپایی مراسم برای این شهدا را حداقل كاری دانست كه صورت گرفت و خواستار برگزاری همایش ها و سخنرانی كارشناسان در این زمینه شد.

دبیر كل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: دشمنان باید بدانند مسلمانان چنین جنایتی را تحمل نخواهند كرد و در مقابل آن ایستادگی می كنند.

معاون روابط بین الملل سازمان بسیج مستضعفین نیز در این مراسم، ضمن عرض تسلیت به خاطر شهادت جمعی از مردم افغانستان در جریان مقابله با اهانت دشمنان به قرآن كریم گفت: عوامل استكبار و صهیونیست بین الملل كه قرآن را عامل وحدت مسلمانان می دانند می خواهند میان ملت های مسلمان حساسیت ایجاد كرده و بتدریج قبح این اقدام را بشكنند اما تاكنون موفق نبوده اند.

'احمد اسفندیاری' افزود: در حوزه روابط بین الملل، طبق آموزه های حضرت امام(ره) بسیج منحصر به ایران نیست، بلكه مربوط به همه مستضعفین و مسلمانان دنیاست، و به همین علت قرار شده در جهت رونق تفكر بسیجی كه همان تفكر بیداری اسلامی است گام هایی برداشته شود.

مراسم بزرگداشت شهدای اعتراض به هتك حرمت قرآن در افغانستان با حضور میهمانانی از افغانستان، پاكستان، هندوستان و عراق در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حال برگزاری است.

فراهنگ ** 1003 ** 1071





:: برچسب‌ها: غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: