پاسخ به هجمه های دشمنان عامل بزرگ مشاركت مردم در انتخابات بود
نوشته شده توسط : sadis

نادر قاضی پور روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: برخلاف تحریمها و تبلیغات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم ایران با عزمی راسخ در پای صندوق های رای حاضر شدند و بی توجه به تهدیدات دشمنان سرنوشت خود را تعیین كردند.

وی اظهار كرد: با وجود سلایق مختلف در كشور ملت فهیم ایران در 12 اسفند با اتحاد و یكدلی در برابر دشمن قدعلم كرده و با آرای خود چشم دشمنان را كور كردند.

نماینده منتخب مردم ارومیه گفت: ملت ایران ناظر و مجری انتخابات بودند آنها با بصیرت و آگاهی به صحنه آمدند و با درایت كامل آینده خود را رقم زدند.

قاضی پور خاطرنشان كرد: حركت زیبای ملت ایران به جهان نشان داد مردم مسلمان ایران از وحدت عمیقی برخوردار هستند و وجود برخی اختلاف سلیقه ها هرگز نمی تواند آنها را از نظام روی گردان كند.

وی افزود: دنیا باید بداند ملت ایران برای خلق انقلاب اسلامی از جان و مال خود گذشته اند و با تقدیم بهترین عزیزان خود انقلابی را در جهان آفریدند كه هنوز هیچ ملتی نتوانسته همتای آن را خلق كند و بدون تردید برای ماندگاری این سرمایه ارزشمند هرگز دست دوستی به بیگانگان نخواهد داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم اضافه كرد: انتخابات مجلس نشان داد اراده ملت ایران محكم تر از آن است كه برخی خود فروختگان و استكبار جهانی بتوانند آن را دچار سستی كند.

قاضی پور خاطرنشان كرد: بدون تردید برگزاری باشكوه انتخابات به جهان ثابت كرد مردم ایران ایمانی عمیق به انقلاب، امام راحل و ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند و همچنان بر ایمان خود پایدار خواهند ماند.

8135/581/ 1645





:: برچسب‌ها: فرانسه , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: