علوی گرگانی:حضور پرشور مردم در انتخابات موجب خشم دشمنان انقلاب شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا از مركز خبر حوزه، وی روز دوشنبه در جمع تعدادی از فرماندهان نیروی انتظامی مناطق مختلف كشور با بیان اینكه باید بخاطر این حماسه و حضور گسترده شكرگزار باشیم، افزود: هر وقت دشمنان از این حضور نگران می شوند، ما در راه عقیده و مسیر ولایی خود ثابت قدمتر می شویم.

وی با بیان اینكه ملت ایران بصیرت خود را در عرصه های مختلف ثابت كرده است، تاكید كرد: بطور قطع این حضور همیشگی است و در انتخابات دو سال آینده ریاست جمهوری نیز مردم با بصیرت بیشتر به پای صندوقهای رای خواهند رفت و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید خواهند كرد.

استاد برجسته حوزه قم با قدردانی از حماسه آفرینی ملت ایران خاطرنشان كرد: باید از مردم بخاطر تبعیت از امر ولی فقیه تقدیر كرد، از مسوولان كشور نیز كه توانستند در چنین شرایطی با نظم و انضباط و امنیت كامل ، چنین فضایی را در كشور ایجاد كنند، تقدیر می كنیم.

وی تاكید كرد: ولایت مداری ملت ایران و حضور در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی كشور قابل تقدیر و تحسین است.

آیت الله علوی گرگانی یادآور شد: دنیا باید بداند ایران كشوری اسلامی است و در تمام بخشهای آن، به قوانین نورانی اسلام عمل می‌شود و الگوی دیگر كشورهای اسلامی محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت نظم در جامعه گفت: وجود نظم و امنیت در هر جامعه ای ضامن بقا و آرامش است، كشوری كه از این نعمت بی بهره باشد، هر روز با آسیبهای بیشتری روبه رو می شود.

وی با بیان اینكه كاركنان نیروی انتظامی با صداقت و پشتكار فراوان در راستای حفظ امنیت جامعه اسلامی تلاش می كنند، افزود: مردم ما قدردان نعمت بزرگ امنیت در كشور كه با تلاش نیروی انتظامی ایجاد شده است، هستند.

/7404/ 380/





:: برچسب‌ها: تابستان , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: