در صورت خطا؛ كل منافع دشمنان با خطر جدی مواجه می شود
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا به نقل از سپاه نیوز سرتیپ پاسدار ' سید مسعود جزایری ' افزود : عقبه های انقلاب اسلامی روز به روز پرقدرت تر می شوند و آمادگی دارند با هر مهاجمی بطور قهرآمیز برخورد پشیمان كننده داشته باشند.

وی گفت : دوران تسلط جهانی زورگویان و رژیم های سلطه بسر آمده و حتی مردم آمریكا نیز زیاده خواهی های دولت هایشان و تسلط صهیونیست ها بر مقدراتشان را بر نمی تابند.

معاون فرهنگی ستاد كل نیروهای مسلح با بیان اینكه دست و پا زدن های صهیونیست های اشغالگر بخاطر جلوگیری و كاستن از سرعت افول آنهاست گفت: اكثر كارشناسان محیط بین الملل اعتقاد راسخ دارند كه دوران فروپاشی سلطه امریكا و صهیونیسم جهانی فرا رسیده است و مقاومت در برابر این سقوط سبب می شود آنها هر چه بیشتر در مرداب خود ساخته فرو بروند.

وی تاكید كرد: پاسخ ایران به هر نوع تهدید نظامی بسیار جدی و زمان دار خواهد بود. ما در این زمینه نیازی به سخنان بلوف آمیز نداریم و در اقدام خود راسخ هستیم.

سردار جزایری خطاب به اوباما رئیس جمهور آمریكا اظهار داشت: فرصت های خود و مردم امریكا را با شیوه های عملیات روانی دهه گذشته هدر ندهید و چشمان خود را روی واقعیت های نوین جهانی و تحولات خارج از دسترس شما نبندید.

سیام **1708 1568





:: برچسب‌ها: آیفون , عکاسی , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: