نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حسن پلارك صبح امروز - دوشنبه - در حاشیه همایش سراسری ستاد بازسازی عتبات عالیات در جمع خبرنگاران افزود: هم اكنون در حال مذاكره با دیوان وقف شیعی به منظور انعقاد قرار داد همكاری هستیم كه طی روزهای آینده قطعی خواهد شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینكه در بحث بازسازی عتبات عالیات سه مرحله كار تعریف شده است گفت: مرحله نخست، كارهای ابتدایی بود كه به پایان رسیده و مرحله دوم نیز كارهای توسعه ای مقدماتی است كه نیمه نخست سال آینده به پایان خواهد رسید.

به گفته پلارك پس از پایان مرحله دوم، فعالیت های ستاد وارد مرحله سوم یعنی توسعه عظیم عتبه های مقدس خواهد شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات یكی از پروژه های بزرگ این ستاد در عراق را توسعه صحن حرم مطهر حضرت علی (ع) تحت عنوان صحن حضرت زهرا (س) بیان كرد و گفت: عملیات اجرایی توسعه این صحن از چهار ماه پیش آغاز شده است و زمان بندی ستاد برای اتمام این پروژه پنج ساله است.

به گفته پلارك تا پایان سال 92، عملیات توسعه صحن حرم مطهر حضرت علی (ع) به مرحله اسكلت و سفت كاری می رسد و پس از آن صحن آماده استقرار زائران خواهد بود و قدری از كارهای تزئیناتی باقی می ماند.

وی از دیگر پروژه های بزرگ ستاد در عتبات عالیات عراق را دو طبقه كردن دو تا از صحن های حرم مطهر امامین جوادین در كاظمین بیان كرد و گفت: عملیات طراحی و مشاوره این طرح نیز به اتمام رسیده و طرف عراقی در حال مطالعه طرح است.

پلارك یادآور شد انتخاب مشاوره و پیمانكار برای اجرای طرح یاد شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام شده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینكه این ستاد در همه استان ها و شهرستان های كشور ستاد معین دارد گفت: این ستاد ها مسوولیت جمع آوری نذورات مردمی را در سطح كشور عهده دار هستند.

وی یكی از برنامه های ستاد بازسازی برای سال آینده را نظام مند شدن موضوع جمع آوری نذورات مردمی در مباحث مالی عنوان كرد.

اجتمام**9140**1569**





:: برچسب‌ها: واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: