درانتخابات باشكوه، مردم از برخی سیاسی كاری ها، رویگردان شدند
نوشته شده توسط : sadis

دكتر كامران باقری لنكرانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مردم در این انتخابات نشان دادند كه نمی خواهند مجلس تبدیل به صحنه منازعات سیاسی شود ، آنها از اینكه مجلس عرصه ای برای دعوای های سیاسی و وقت كشی باشد نگران بودند و از این رو به داوطلبان دیگر رای دادند.

وی ادامه داد : مجلس باید پایگاهی برای حل مشكل كشور و حل مشكل مردم باشد ، باید قوانینی صریح تنظیم كند و پای تصویب قوانین هم بایستد نه اینكه قانون را تصویب كند و پاسخگوی مسایل بودجه ای آن نباشد.

لنكرانی گفت: متاسفانه در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در مواردی آنچه در دستور جلسات قرار گرفت نقش كلیدی در حل مسایل جامعه نداشت و آنچه تصویب می شد هم الزامات اجرایی كه اصلی ترین آن تصویب بودجه مناسب است به همراه نداشت.

وی اضافه كرد : در نظام اسلامی وظایف سه قوه مشخص شده است و دلیلی بر دخالت قوا در امور یكدیگر نیست ، قوه مقننه نقش محوری و جهت دهی سیاست های كشور را دارد اما لازم است كه تعامل با دیگر قوا را هم داشته باشد ، در عملكرد مجلس هشتم تعامل با قوه مجریه كمتر به چشم می خورد و مردم پاسخ این موارد را در انتخابات دادند، مجلس باید نگاه واقع بینانه به مسایل و نگاه علاج گونه به مشكلات مردم داشته باشد.

وی گفت: ما از مجلس نهم انتظار داریم فراتر از عملكرد مجلس هشتم حركت كند و فراتر از ظرفیت مجلس هشتم كار كند و این موضوع را دنبال می كنیم. ك/3

677 /675





:: برچسب‌ها: باغ وحش , آیفون , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: