30میلیارد تومان خسارت به بیمه شدگان نیروهای مسلح پرداخت شد
نوشته شده توسط : sadis

' عبدالرسول عطایی ' روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، درباره پرداخت خسارت به نیروهای تحت پوشش این سازمان افزود: در مدت یاد شده بیش از 16 هزار پرونده تشكیل شده است كه به هر كدام از آنها بابت بیمه عمر و حوادث خساراتی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته در زلزله درود بابت بیمه منازل مسكونی كاركنان تحت پوشش سه میلیارد تومان خسارت پرداخت كردیم و امسال نیز در زلزله ماه گذشته نیشابور 600 پرونده تشكیل شد كه خسارت این افراد نیز به زودی پرداخت می شود.

مدیرعامل بیمه كوثر افزود: هم اكنون 99 درصد كاركنان تحت پوشش نیروهای مسلح از بیمه های عمر و حوادث بهره مند هستند كه 90 درصد منازل مسكونی این افراد نیز تحت پوشش بیمه قرار دارد.

عطایی تصریح كرد براساس طرح بیمه بهگرد و گردشگری این سازمان، نیروهای تحت پوشش نیروهای مسلح پس از بازنشستگی می توانند با هزینه بیمه كوثر از دو یا سه سفر خارجی بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: بیمه عمر حوادث برای بسیجیان در ماموریت ها، بیمه صعب العلاج كاركنان، بیمه بهگرد یا گردشگری، بیمه وكالت و طرح جامع بیمه نیروهای مسلح از جمله مواردی است كه در سال آینده در بیمه كوثر اجرایی خواهد شد.

اجتمام**9188 ** 1569**





:: برچسب‌ها: فرمت مربع , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: