حقوق بازنشستگان در سال 91 افزایش می یابد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار 'حسین دقیقی' روز یكشنبه در نخستین همایش خیرین نیروهای مسلح در محل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بدون اشاره به میزان این افزایش افزود: در زمان تاسیس سازمان تامین اجتماعی،میزان پرداختی حقوق كمتر از 10 هزار تومان بوده است اما اكنون واریزی حقوق كمتراز 500 هزار تومان نداریم.

وی با اشاره به كمك‌های دولت به صندوق تامین اجتماعی نیروهای مسلح، گفت: دولت امسال، حدود 29 میلیارد تومان به تامین اجتماعی نیروهای مسلح پرداخت كرده است در حالی كه ما حداقل سه برابر این رقم را تامین كرده و در بخش بازنشستگان هزینه كردیم.

سردار دقیقی خاطرنشان كرد 24 هزار بیمار صعب‌العلاج در نیروهای مسلح داریم كه شناسایی شده‌اند.

دقیقی در مورد وضعیت بیماران صعب العلاج تحت پوشش تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: در طول یك هفته چندین میلیون تومان هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج می‌شود.

وی ادامه داد: هزینه های درمان بیماران صعب العلاج بسیار بالا است و سازمان نمی‌تواند از این موضوع چشم‌پوشی كند.

دقیقی ادامه داد: در سال 90 برنامه‌ریزی ما برای حدود 40 میلیارد تومان كمك به بیماران صعب‌‌العلاج بود كه تاكنون نزدیك به 60 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینكه تا پایان سال 91 معسر در نیروی مسلح نخواهیم داشت، گفت: هنوز بانك اطلاعاتی ما در ارتباط با آمار دقیق تعداد معسرین در تامین اجتماعی نیروهای مسلح كامل نشده است.

دقیقی با بیان اینكه در راستای حمایت از معسرین موسسه‌ای راه‌اندازی شده است گفت: تاكنون هشت موسسه غیردولتی برای افراد تحت پوشش تامین اجتماعی نیروهای مسلح طراحی شده است.

وی با اشاره به اینكه امروز هر خدمتی با مشاركت آحاد جامعه باید انجام شود افزود: انجام فعالیت‌های حمایتی، امدادی و بیمه‌ای در راستای تامین معیشت پایه با در نظر گرفتن اصول اعتقادی جامعه هدف است.

دقیقی در مورد وضعیت جانبازان تحت پوشش تامین اجتماعی نیروهای مسلح نیز گفت: دولت سال آینده برای كمك به جانبازان 90 میلیارد تومان در نظر گرفته و امید است خدمات بهتری را به جانبازان ارایه دهیم.

نخستین همایش خیرین نیروهای مسلح با حضور جمعی از مقامات كشوری و لشكری و با هدف جلب مشاركت مردمی و ارایه طرح و پروژه های مشترك در زمینه اعسار زدایی امروز-یكشنبه- برگزار شد.

اجتمام**9134 **1569**





:: برچسب‌ها: انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: