رییس جدید هیات اسكیت استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، سرپرست فدراسیون اسكیت در مجمع عمومی انتخاب رییس جدید هیات اسكیت استان چهارمحال و بختیاری كه امروز (یكشنبه) در شهركرد تشكیل شد، گفت: استان چهارمحال و بختیاری می تواند یكی از قطب های مهم این رشته ورزشی باشد.

'حلیم شرعی' اضافه كرد: استان چهارمحال و بختیاری از جمله استان هایی است كه از توانایی و پتانسیل خوبی بهره مند است اما به نظر می رسد از تمام ظرفیت های این استان تا كنون بهره برداری نشده و با حمایت همه دلسوزان ورزش اسكیت، این استعداد نهفته را باید به سمت قهرمانی هدایت كرد.

به گفته وی، اسكیت هاكی در استان چهارمحال و بختیاری باید همانند رشته اسكیت سرعت راه اندازی شود و در این زمینه باید از حمایت های بخش های دولتی و خصوصی بهره گرفت.

مدیركل اداره ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مجمع گفت: رشته ورزشی اسكیت، نیازمند توسعه در همه شهرستان های این استان است.

'محمود شمسی پور' اضافه كرد: آموزش و توسعه همگانی رشته ورزشی اسكیت باید یكی از برنامه های هیات اسكیت استان چهارمحال و بختیاری باشد.

به گفته وی، برای شركت در انتخابات رییس هیات اسكیت استان چهارمحال و بختیاری فقط یك نفر ثبت نام كرد.

در پایان این مجمع، 'وحید ضیایی' به عنوان رییس جدید هیات اسكیت استان چهارمحال و بختیاری انتخاب و از خدمات 'حیدر علیپور' رییس قبلی این هیات قدردانی شد.

7359 / 1589





:: برچسب‌ها: روز , باغ وحش , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: