آزمون موفق انتخابات رايانه اي در 14 حوزه انتخابيه
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، مصطفي محمد نجار عصر جمعه در جمع خبرنگاران افزود: در شعبه هایی که اخذ رای به صورت الکترونیکی صورت می گیرد با مشکلی مواجه نبوده ایم .

وزير کشور با بیان اینکه تاکنون در هیچ حوزه انتخابیه با مشکلی مواجه نبوده ایم گفت: در تمامی شعب اخذ رای از ساعت های اولیه صبح تاکنون شاهد ازدحام مردم برای رای دادن هستیم.

محمد نجار ضمن تشکر از ملت ایران به خاطر خلق حماسه ای دیگر افزود: مردم ایران امروز با شور و نشاط در پای صندوق های رای حضور یافتند و با خلق حماسه ای دیگر مجریان و خادمان برگزار کننده انتخابات را شرمنده کردند.

وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی حدود 47 هزار شعب اخذ رای در سراسر کشور اظهار داشت: گزارش های دریافتی از سراسر کشور حاکی از این است که مردم ایران از ساعت های اولیه صبح در شعب اخذ رای حضور یافته و منتظر رای دادن بوده اند.

محمد نجار ادامه داد: بر اساس تقاضایی که فرمانداران سراسر کشور داشتند فرايند اخذ رای تا ساعت 20 تمدید شده است و از ملت ایران تقاضا داریم طرف مدت تمدید شده به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: در برخی استان ها از جمله آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، کردستان، لرستان و زنجان علیرغم بارش برف و باران مردم در شعب اخذ رای حضور یافته و آرای خود را به صندوق ریختند.

وزیر کشور افزود: میزان تعرفه ها تاکنون کافی بوده است و امکانات پیش بینی شده نیز پاسخگوی تمامی شعب اخذ رای بوده و هیچ مشکلی تاکنون گزارش نشده است.

سيام**7378**1723**2026





:: برچسب‌ها: روز ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: