استاندار خراسان جنوبی بر حفاظت از آرای مردم تاكید كرد
نوشته شده توسط : sadis

'قهرمان رشید' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: امیدواریم رقابتهای فشرده نامزدها كه باعث حضور و بالندگی انقلاب می شود در فردای بعد از انتخابات به رفاقت تبدیل شود و به پیشرفت استان كمك كند.

وی گفت: وظیفه داریم امانتهای مردم را به سر منزل مقصود برسانیم، به عنوان مجری انتخابات به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و جهتهایی كه ایشان برای اقشار مختلف مردم و مسئولان تعیین می كنند اعتقاد داریم و عزم خود را جزم كرده ایم كه در جهت تقویت آنها تلاش كنیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی افزود: تهیه و تنظیم قوانین و نظارت بر آن از موارد مهمی است كه بیانگر جایگاه فوق العاده مجلس را نشان می دهد.

وی گفت: نمایندگان خلاصه ، چكیده و جلوه هایی از همه مردم در مجلس شورای اسلامی هستند، وقتی در كشوری نمایندگان با رای مردم، تكیه بر قانون و با گرایشات مختلف انتخاب شوند طبیعی است كه چنین مجلسی موجب تقویت همبستگی ملی در كشور است.

او در ادامه افزود: فرمانداران و مدیران دستگاهها به عنوان مجری انتخابات نمی توانند از امكانات دولتی، بیت المال و اموال عمومی به نفع یا ضرر نامزدی در انتخابات استفاده كنند و تاكنون این موارد در خراسان جنوبی رعایت شده است.

665/110





:: برچسب‌ها: پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: