پرونده تبلیغات انتخابات مجلس نهم بسته شد/ شمارش معكوس برای ثبت حماسه ای دیگر
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، تبلیغات رسمی انتخاباتی نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز (پنج شنبه) ممنوع شد.

مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس نهم ساعت 8 صبح پنج شنبه گذشته آغاز شده بود و دقایقی پیش در فاصله زمانی 24 ساعت به آغاز مرحله اخذ رای پایان یافت.

از ساعت 8 صبح امروز هر گونه فعالیت تبلیغاتی نامزدها و هوادارانشان تخلف محسوب می شود.

ستاد انتخابات كشور شب گذشته در اطلاعیه شماره 9 خود اعلام كرد : تمامی هواداران نامزدهای انتخاباتی پس از پایان زمان تبلیغات از هرگونه تبلیغ له یا علیه نامزدها پرهیز كنند .

در اطلاعیه ستاد انتخابات كشور تصریح شده است : طرفداران نامزدهای انتخاباتی در سطح شهر و خصوصاً زمان حضور در شعب اخذ رأی نیز از همراه داشتن هرگونه نماد تبلیغاتی نامزد خاص ( مثل عكس و بروشور ) خودداری كنند.

این اطلاعیه تصریح می كند: با عنایت به اینكه بر اساس ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، تبلیغات از ساعت 8هشت صبح روز پنجشنبه 11اسفند ماه سال 1390 ممنوع است در نتیجه از هواداران فهیم نامزدهای انتخاباتی تقاضا می شود پس از پایان زمان تبلیغات ، از هرگونه تبلیغ له یا علیه نامزدها پرهیز كنند.

به گفته سید صولت مرتضوی، رییس ستاد انتخابات كشور فرایند اخذ رای از ساعت 8 صبح فردا (جمعه) در سراسر كشور آغاز خواهد شد.

در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 48 میلیون و 288 هزار و 799 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

در این دوره از انتخابات، سه میلیون و 269 نفر رای اولی مجلس شورای اسلامی هستند. اتباع ایرانی 18 ساله و بالاتر می توانند فردا در تعیین سرنوشت خود و كشورشان مشاركت كنند.

فردا و همزمان با برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر كشور، مردم استان های خراسان رضوی و كردستان برای انتخاب دو نماینده دیگر خود در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری در انتخاباتی میان دوره ای شركت می كنند.

سیام**9121**2026





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: