نامه مهدی خزعلی به قاضی: به اعتصاب غذا تا شهادت ادامه خواهم داد
نوشته شده توسط : sadis
مهدی خزعلی

مهدی خرعلی گفته به اعتصاب غذایش ادامه می‌دهد

مهدی خزعلی، وبلاگ‌نویس منتقد حکومت ایران، نامه‌ای به قاضی پیرعباس (قاضی پرونده این زندانی سیاسی) نوشته است و با انتقاد از "رفتارهای غیر قانونی دستگاه قضایی ایران" نوشته است:"اینک برای احیای آیین دادرسی و استقرار قضایی و خاتمه این خیمه شب بازی‌ها به نام دادگاه، به اعتصاب غذا تا شهادت ادامه خواهم داد."

به گزارش سایت کلمه، این وبلاگ‌نویس منتقد در بخشی از این نامه خطاب به آقای پیرعباس نوشت:"خود شما نبودید که در همین پرونده شعبه ۹ بازپرسی فرهنگ و رسانه رای دادید که بازداشت موقت برای این اتهامات بلا وجه (غیر ضروری) است؟ چگونه است که در همان پرونده تسلیم خواست غیرقانونی و نامشروع بازجوی اطلاعات شدید؟"

آقای خزعلی که ۵۲ روز است در اعتصاب غذا به سر می‌برد، در بخش دیگری از این نامه نوشت: "من تقاضای دادگاه علنی با حضور خبرنگاران را داشتم، اما ترس جناح حاکم باعث شد که دادگاه من حتی بدون حضور خودم تشکیل شود و منجر به صدور رای شود"

این زندانی سیاسی گفته است که اینک تمایل دارد دادنامه را شخصا مطالعه کند تا بتواند لایحه ی تجدید نظر خواهی خود را شخصا بنویسد.

آقای خزعلی، که فرزند ابوالقاسم خزعلی، یکی از روحانیون محافظه کار عضو مجلس خبرگان ایران است، گفته که پرونده وی ۸۰۰ صفحه است و او تنها سه صفحه از این پرونده را که ناخوانا است، دیده است.

پیشتر قوه قضائیه ایران آقای خزعلی را به تحمل ۱۴ سال حبس، ده سال تبعید و ۹۰ ضربه شلاق محکوم کرد.

آقای خزعلی که روز ۷ اسفند برای دریافت و مطالعه حکم صادر شده توسط قاضی پیرعباسی از زندان به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب برده شده بود، بر اثر ضعف زمین خورد و ماموران زندان به سرعت او را به زندان باز گرداندند.

مهدی خزعلی، که پس از انتخابات ریاست جمهوری گذشته چندین بار بازداشت شده است، از زمان آخرین بازداشتش در اعتراض به روند بازداشت و نگهداری خود، دست به اعتصاب غذا زده است.





:: برچسب‌ها: رودخانه , زمستان , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: