اشتباهات عمدی داور باعث از دست رفتن پیروزی شیرین فراز شد
نوشته شده توسط : sadis

'سلمان كریمی' روز چهارشنبه و پس از پایان دیدار تیم های فوتبال شیرین فراز كرمانشاه و گهر زاگرس درود كه به تساوی یك بر یك انجامید، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مظفری زاده داور مسابقه را تنها عامل نتیجه نگرفتن تیم شیرین فراز كرمانشاه در این مسابقه دانست و به شدت از عملكرد این داور با سابقه فوتبال انتقاد كرد.

وی اضافه كرد: به اعتقاد من تیم شیرین فراز كرمانشاه در این مسابقه امتیاز از دست نداد، بلكه این داور مسابقه بود كه با قضاوت بسیار ضعیف و سوال برانگیز خود باعث از دست رفتن دو امتیاز حساس خانگی برای تیم ما شد.

كریمی خاطرنشان كرد: معتقدم اشتباه داوری در برخی صحنه ها عمدی بود و مظفری زاده در اكثر دقایق مسابقه از صحنه دور بود و نمی توانست به خوبی روی حوادث مسابقه تصمیم گیری كند.

وی ادامه داد: متاسفانه داور در این مسابقه یك پنالتی صددرصد نیز برای تیم ما نگرفت و در طول مسابقه نیز قضاوت بسیار ضعیفی از خود نشان داد.

مدیرعامل باشگاه شیرین فراز كرمانشاه در ادامه اظهار داشت: درست است كه دو امتیاز حساس خانگی را فقط به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم اما كماكان به آینده امیدواریم و مطمئنم كه این دو امتیاز را در مسابقات آینده می توانیم جبران كنیم.

وی در پایان و در خصوص مسابقه حساس هفته آینده تیم های شیرین فراز كرمانشاه و پاس در همدان اظهار داشت: همه بازی ها از این پس برای ما حكم فینال را دارد و امیدوارم بتوانیم با دست پر از دیدارها خارج شویم.ك/3

7458/567

1589





:: برچسب‌ها: تایوان , کودک , باند ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: