نوشته شده توسط : sadis

'سیدمحمد حسینی' روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اهالی فرهنگ و هنر نیز همگام با آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با انتخاب نمایندگان اصلح، توطئه دشمنان، استكبار جهانی و دست نشاندگان داخلی و خارجی آنان را نقش بر آب خواهند كرد.

وی گفت: وظیفه شناسی به موقع و دفاع هوشمندانه از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب و صیانت از آرمان های امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی، موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

عضو كابینه دولت دهم تصریح كرد كه ملت سرافراز ایران اسلامی در دوران انقلاب شكوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و پایداری در برابر تحریم ها و تهدید های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بارها برای اثبات حقوق خود و نشان دادن جایگاه خویش در تعیین سرنوشت كشور و نظام ضمن حضور گسترده در صحنه ها همگام با مسوولان، در انتخابات نیز صفوف به هم فشرده ای پای صندوق های اخذ رای تشكیل داده و با حضور پرشور و حماسی خود دشمنان را به حیرت واداشته اند.

حسینی افزود: مردم مسلمان و وظیفه شناس ایران در جای جای مهین پهناور اسلامی، با حضور در حوزه های اخذ رای، همانند سایر انتخابات گذشته بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان خود با امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب، نمایندگان منتخب اصلح خود را نیز انتخاب می كنند.

به گفته وی، بی شك علیرغم تبلیغات منفی كه دشمنان از چندی پیش آغاز كرده اند، ملت همیشه در صحنه ایران با حضور پر شور خود، حماسه تاریخی دیگری را رقم زد و هر برگ رای آنها مشتی محكم بر دهان یاوه گویان و دشمنان خواهد بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب درمورد اهمیت انتخابات و نقش كلیدی حضور آحاد مردم در این صحنه، تاكید كرد: با فصل الخطاب قرار دادن سخنان معظم له، می توان روز 12 اسفند ماه را به حماسه ای باشكوه تر و ماندگار در صحنه تاریخ تبدیل كرد.

حسینی گفت: معتقدم ملت فهیم، با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی، همچنان در صفوف منسجم و متحد پای صندوق‌های رای حاضر می ‌شوند و بار دیگر با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاكید مراجع عظام تقلید، معاندان این نظام مقدس را مایوس و نا امید خواهند كرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه اقشار و آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی بویژه اهالی فرهنگ و هنر دعوت كرد تا با حضور پر شور، گسترده و شگفتی آفرین خود در روز انتخابات، ضمن عمل به تكلیف الهی، با هر برگ رای خود به صالحترین كاندیداها، زمینه ساز مجلسی متعهد، دیندار و توانمند در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم كنند.

حسینی تصریح كرد كه حضور گسترده و پر شور آحاد ملت ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سربلندی و سرافرازی این نظام مقدس را در جهان افزایش داده و بی شك این حماسه حضور برگ زرین دیگری را در تاریخ ماندگار این ملت سربلند به ثبت خواهد رساند.

فراهنگ ** 1355 ** 1071





:: برچسب‌ها: آلمان , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: