نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا ،نخستین روز همایش جشنواره تجسمی فجر چهارشنبه 10 اسفندماه در سینما تك موسسه فرهنگی، هنری صبا برگزار می شود.

در نخستین روز همایش عبدالمجید حسینی‌راد (بازگشت به ارزشهای هنر عام ایرانی(هنر جدید)،حسن بلخاری (الوان ناری و نوری در رساله نوریه علاءالدوله سمنانی و تاثیر آن به نگارگری ایرانی)،كاوه تیموری (نگاهی به هنر خوشنویسی در دوره انقلاب اسلامی (بررسی تاثیرات كمی و نوآورانه)، حسنعلی پورمند(نقاشی متعالی انقلاب اسلامی)، نظام‌الدین امامی‌فر (سیر تحول پوستر پس از انقلاب اسلامی) از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه، امروز در موسسه فرهنگی، هنری صبا مقالات خود را با عناوین یادشده ارایه می كنند.

دومین روز همایش نیز با سخنرانی محمد ستاری با موضوع 'بررسی تحولات عكاسی ایران در سه دهه پس از انقلاب اسلامی ایران' و خشایار قاضی زاده با موضوع 'سیمای عدالت و داستان پیرزن و سلطان سنجر و بازتاب آن در نگارگری اسلامی ایران' همراه خواهد بود.

همچنین میزگردی با عنوان 'واكاوی سرچشمه‌های الهام بخش هنر اسلامی در دنیای معاصر' با حضور محمد حسین حلیمی، علی رجبی، هادی هزاوه ای و محمد نعیمایی ساعت 15 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه روز پنجشنبه 11 اسفندماه در سینما تك موسسه صبا برگزار می شود.

اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر روز یكشنبه -14 اسفند ماه- برگزار می شود.

فراهنگ**9173**





:: برچسب‌ها: سفر , نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: