تیم ملی فوتبال جوانان ایران ، هشت بار دروازه امارات را تسخیر كرد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، این دیدار در ورزشگاه النصر شهر دبی امارات عربی متحده برگزار شد كه

تیم ملی كشورمان در نیمه نخست با تركیبی كاملا تهاجمی به میدان رفت و توانست به لطف درخشش نفرات با انگیزه خود چهار گل را وارد دروازه میزبان كند.

در این نیمه، علی چوپانی ، فرشید اسماعیلی و سردار آزمون ( 2 گل )را بتور دروازه همتای اماراتی خود دوختند.

با شروع نیمه دوم تیم ملی جوانان كشورمان به حملات خود ادامه داد و دقایقی پس از شروع بازی با یك كار تركیبی زیبا، توسط بهنام برزای به گل پنجم دست یافت.

بازیكنان جوان تیم ملی كه در این بازی دوستانه اعتماد بنفس بالایی داشتند ، با حركت های تكنیكی خود بارها دروازه حریف را تهدید كردند ، بطوریكه در دقیقه 64 ' علیرضا جهانبخش' كاپیتان این تیم با یك شوت تماشایی ، گل ششم را به ثمر رساند.

'علی علیپور' یكی دیگر از بازیكنان آتیه دار تیم ملی كشورمان پس از تعویض و ورود به زمین ، بلافاصله با یك جاگیری مناسب از توپ برگشتی كه توسط دروازه بان امارات ناقص دفع شد، توپ را به تور دروازه حریف چسباند و گل هفتم را رقم زد.

با هتریك سردار آزمون ، فوروارد جوان و خوش استیل تیم ملی كشورمان در 10 دقیقه مانده با پایان بازی، توانست گل سوم خود و هشتمین گل پیروزی بخش تیم ملی را به كنج دروازه امارات بچسباند.

تیم ملی جوانان امارات عربی متحده كه در دقیقه 50 بازی با اخراج یكی بازیكن 10 نفره شده بود، توانست دو گل را وارد دروازه ایران كند.

داوران این دیدار دوستانه را سه اماراتی بر عهده داشتند كه قاضی میدان در مجموع دو كارت زرد به بازیكنان ایران و یك كارت زرد و یك كارت قرمز به بازیكنان میزبان نشان داد.

تیم ملی فوتبال جوانان كشورمان به سرمربیگری 'اكبر محمدی ' برای برپایی اردوی یك هفته ای در شهر دبی به سر می برد.

خاورم 2624/ 1592 /





:: برچسب‌ها: نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: