فتح الله زاده: بد صحبت كردن رویانیان را به حساب دوره آموزشی او می گذاریم
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، 'علی فتح‌ الله ‌زاده' روز سه شنبه در حاشیه همایش مدیران باشگاه ‌های خصوصی در جمع خبرنگاران افزود: برخی افراد گفتند كه تیم استقلال دوپینگی بوده و توانسته پرسپولیس را شكست دهد، حال سووال ما این است كه آیا در چهار بازی قبل نیز كه مقابل این تیم پیروز شدیم، بازیكنان ما دوپینگی بودند؟

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینكه تیم پرسپولیس اكنون در مكان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد این پرسش را نیز مطرح كرد كه آیا همه تیم ‌های كه مقابل پرسپولیس پیروز شدند دوپینگی بودند؟

فتح الله زاده خطاب به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بازیكنان استقلال دوپینگی هستند، بازیكنی كه شما خریدید دوپینگی است و با این كه می دانستید چرا خریدید، شما پولادی را كنار بگذارید ما هم بازیكنان خود را كنار می گذاریم.

وی با بیان اینكه بازیكنان دیگری هم هستند كه از این مواد استفاده می كردند افزود: این مواد به گونه ای كه برخی افراد می‌ گویند نیروزا نیست، بلكه آلوده است، این مواد در برخی مكملهایی كه از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و كنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تایید شده، وجود داشته است.

فتح‌ الله ‌زاده افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و برخی اظهارات 'محمد رویانیان' مدیرعامل این باشگاه خوب نیست، از رویانیان می ‌خواهم كه فرهنگی ‌تر برخورد كند و مراقب صحبت‌ های خود باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با ابراز خرسندی از توجه 'محمد عباسی' وزیر ورزش و جوانان به موضوع خصوصی سازی گفت: فوتبال امروز یك صنعت پردرآمد، پرسود و پر مخاطب است و برای اینكه از سایر كشورها عقب نمانیم باید به سمت خصوصی سازی گام برداریم.

فتح ‌الله ‌زاده در خصوص اینكه آیا گزینه خاصی به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده است یا خیر؟ گفت: من مدیر عامل یك باشگاه هستم كه حكم خود را از وزیر ورزش و جوانان دریافت كرده ام، اما تا این لحظه با من تماسی گرفته نشده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون فوتبال نیز گفت: كفاشیان، عزیزمحمدی و قریب از دوستان من هستند و هنوز در خصوص اینكه به كدام گزینه رای بدهم تصمیمی نگرفته ام.

7537/1647





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: