سوابق و خصوصیات دینی سیاسی نامزدها را درنظر بگیرید
نوشته شده توسط : sadis

همان طور كه بارها گفته‏ام، مردم در انتخابات آزادند و احتیاج به قیم ندارند، و هیچ فرد و یا گروه و دسته‏اي حق تحمیل فرد و یا افرادي را به مردم ندارند. جامعه اسلامي ایران كه با درایت و رشد سیاسي خود جمهوري اسلامي و ارزش هاي والاي آن و حاكمیت قوانین خدا را پذیرفته‏اند و به این بیعت و پیمان بزرگ وفادار مانده‏اند، مسلّم قدرت تشخیص و انتخاب كاندیداي اصلح را دارند.

البته مشورت در كارها از دستورات اسلامي است و مردم با متعهدین و معتمدین خویش مشورت مي‏نمایند و افراد و گروه ها و روحانیون در حد تذكرات قبلي در حوزه خود مي‏توانند كاندیدا معرفي نمایند ولي هیچ كس نباید توقع داشته باشد كه دیگران اظهار نظر و اظهار وجود نكنند.

در هر حال، مردم با بصیرت و درایت و تحقیق، كاندیداها را شناسایي كرده و به‏ سوابق و روحیات و خصوصیات دیني- سیاسي نامزدهاي انتخاباتي توجه نمایند.

مردم شجاع ایران با دقت تمام به نمایندگاني راي دهند كه متعبد به اسلام و وفادار به مردم باشند و در خدمت به آنان احساس مسوولیت كنند و طعم تلخ فقر را چشیده باشند و در قول و عمل مدافع اسلام پابرهنگان زمین، اسلام مستضعفین، اسلام رنجدیدگان تاریخ، اسلام عارفان مبارزه جو، اسلام پاك طینتان عارف، و در یك كلمه، مدافع اسلام ناب محمدي- صلي اللَّه علیه و آله و سلم- باشند و افرادي را كه طرفدار اسلام سرمایه داري، اسلام مستكبرین، اسلام مرفهین بي‏درد، اسلام منافقین، اسلام راحت طلبان، اسلام فرصت طلبان، و در یك كلمه، اسلام امریكایي هستند، طرد نموده و به مردم معرفي نمایند.

از آنجا كه مجلس خانه همه مردم و امید مستضعفین است، در شرایط كنوني نباید كسي انتظار داشته باشد كه حتما نمایندگان باید از گروه و صنف خاصي باشند. باید توجه داشت كه هنوز خیلي از مسائل وجود دارد كه به نفع محرومین باید حل و فصل شود و تمیز بین كساني كه در تفكر خود خدمت به اسلام و محرومان را اصل قرار داده‏اند، با دیگران كار مشكلي نیست.

* از پیام امام خمینی به ملت ایران (11 فروردین 1367)

فراهنگ**1003**1588





:: برچسب‌ها: زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: