روزنامه آلمانی: جنگ روانی بازی كثیف غرب علیه ایران است
نوشته شده توسط : sadis

یونگه ولت روز چهارشنبه با اشاره به سفر اخیر هیاتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران نوشت: این اعزام، نمایش كمدی سازماندهی شده توسط غرب بود تا با ترفندهای یك جنگ روانی تلاش كنند، افكار عمومی غرب نسبت به افزایش خطر یك تهدید هسته ای از سوی ایران تحریك شود و این موضوع مورد گوشزد قرار گیرد.

یگ گروه 6نفره از بازرسان سازمان انرژی اتمی به ریاست،'هرمان ناكارتس' معاون مدیركل آژانس در امور پادمان ها به منظور مذاكره و نظارت بر برنامه هسته ای ایران، یكشنبه هفته جاری وارد تهران شدند و پس از انجام ماموریت خود، شب گذشته (سه شنبه) با موفق توصیف كردن این سفر و همچنین توافق برای ادامه مذاكرات در آینده، ایران را ترك كردند.

یونگه ولت درمورد ماموریت این گروه از بازرسان آژانس، نوشت: برای اولین بار یك هیات با دو بازرس سلاح اتمی، به ایران سفر كردند، اما اینكه هدف از اعزام این ماموران واقعا چه بوده، مشخص نیست.

نویسنده این مطلب افزود: فرقی نمی كند كه ایران در این بازی كثیف غرب چه اقدامی انجام دهد، زیرا غربی ها تصمیم خود را گرفته اند، یوكیا آمانو (مدیركل آژانس) گوش به فرمان آمریكا است و از خواست غرب مبنی بر اینكه تهران باید باید بی گناهی خود را ثابت كند، حمایت می كند.

'جالب این است كه تهران باید هر ادعای بی اساس واشنگتن را رد كند كه این هم بیشتر به یك كمدی شبیه است'.

روپ همچنینن نوشت: نتیجه بازرسی ها از اكنون آشكار است. هرچند بازرسان هیچ نشانه ای از نظامی بودن برنامه هسته ای ایران به دست نیاورده اند، زیرا اصلا چنین چیزی وجود ندارد، اما حتما در گزارش خود مدعی خواهند شد، این امر بسیار ماهرانه از دید بازرسان پنهان شده است و بر اساس همین ادعا، دوباره خواسته های جدید تحریم مطرح خواهد شد، همانگونه كه كنگره آمریكا از هم اكنون خود را آماده آن می كند.

در پایان این مطلب امده است: ممكن نیست كه آژانس اعلام كند ایران خطر به شمار نمی رود زیرا بیان این موضوع، تهدیدهای نظامی اسراییل را افزایش خواهد داد.

اروپام ** 2051** 1701**1516





:: برچسب‌ها: ژاپن , مربع , د ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: