پیراهن امضا شده تیم ملی؛ هدیه كی روش به بیمارستان ایرانی شهر دبی
نوشته شده توسط : sadis

كارلوس كی روش روز گذشته در بازدید از این بیمارستان گفت: شب اوّل ژانویه به علت گوش درد به صورت اتفاقی با یك تاكسی از محل اقامت برای درمان راهی بیمارستان شدم.

كی روش افزود: در بین راه از راننده تاكسی خواستم كه من را به یك بیمارستان نزدیك منتقل كند.

وی ادامه داد: راننده تاكسی كه ملیت آسیایی داشت، گفت شما را به بهترین بیمارستان این شهر خواهم برد، اما من دوباره تكرار كردم كه من می خواهم به نزدیكترین و سریعترین مركز درمانی بروم.

سرمربی تیم ملی گفت: راننده تاكسی به من گفت كه شما را به بیمارستان ایرانی كه بهترین مركز درمانی است، می برم.

كی روش اضافه كرد: من از وجود بیمارستان ویژه ایرانیان در دبی متعجب شده بودم و با وجود ترافیك بسیار زیاد شب اوّل ژانویه، مدت زیادی در مسیر بودیم تا به بیمارستان رسیدیم.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان ایرانی شهردبی، وی ادامه داد: وقتی به بخش اورژانس بیمارستان مراجعه كردم كادر پرستاری بدون اینكه مرا بشناسند با برخوردی انسانی و مؤدبانه من را پذیرفتند و معاینات اولیه را در كمال دقت انجام دادند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در ادامه خاطره خود از این بیمارستان گفت: پس از اینكه به مطب پزشك راهنمایی شدم و او نام من را خواست، به او گفتم كارلوس كی روش هستم، كه با تعجب سر خود را بلند كرده و گفت شما سرمربی تیم ملی ایران نیستید؟ و من گفتم بله خودم هستم و او با تعجب پرسید ؟ چطور تنها آمدید؟

كی روش در دیدار با رییس بیمارستان ایرانیان دبی افزود: با توجه به ارائه خدمات درمانی خوب، سریع، دقیق و در كمال ادب و رفتار انساندوستانه این مجموعه، تصمیم گرفتم در جریان این اردو به این بیمارستان سر بزنم و با رئیس بیمارستان ملاقاتی داشته باشم.

وی ضمن تشكر از دكتر پرویز افشار یكی از پیراهن های تیم ملی را كه به امضاء بازیكنان و مربیان تیم ملی فوتبال رسیده بود، به عنوان تقدیر از پرسنل و كادر پرستاری و درمانی به این مركز هدیه كرد.

دكتر ' پرویز افشار' نیز در این دیدار از حضور سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان در این بیمارستان قدردانی و گزارشی از خدمات این مركز درمانی را ارایه كرد.

در پایان كارلوس كی روش از نحوه خدمت رسانی و بخش های مختلف بیمارستان ایرانی شهر دبی بازدید كرد.

پیراهن امضاء شده تیم ملی به عنوان نشان خدمت صادقانه در محل بیمارستان نصب گردید.

خاورم 2624





:: برچسب‌ها: نیویورک , نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: