تیم هاكی ایران به رقابتهای لیگ برتر آسیا اعزام می شود
نوشته شده توسط : sadis

نادر فروتن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات بیستم اردیبهشت ماه سال آینده به میربانی مالزی برگزار می شود.

وی، هاكی داخل سالن ایران را یكی از قطب های اصلی این ورزش در سطح آسیا خواند و گفت:كسب عنوان قهرمانی آسیا برای چهار سال متمادی، نشان دهنده قدرت هاكی كشور در سطح این قاره كهن است.

فروتن با تاكید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به رشته هاكی ادامه داد: امسال برای نخستین بار تیم چمنی این رشته نیز توانسته سكوی سومی آسیا را به اختصاص دهد.

وی برگزاری منظم رقابتهای لیگ كشور را پشتوانه اساسی تیمهای ملی دانست و افزود: ششمین دوره لیگ برتر هاكی امسال با قدرت هر چه تمامتر در حال برگزاری است كه هم اكنون به مراحل حساس و سرنوشت سازی رسیده است.

فروتن حمایت وزارت ورزش و فدراسیون هاكی كشور از این ورزش را خواستار شد و افزود: رسیدن به قله اوج در سطح آسیا افتخار كمی نیست و ما انتظار داریم مسئولان كشور به این مهم عنایت كافی داشته باشند.

وی توجه به اجرای طرح استعدادیابی در راستای تربیت آینده سازان این رشته را یكی از اهم برنامه های فدارسیون و هیاتهای استانی و شهرستانی عنوان كرد و گفت: جوان گرایی و پرورش نیروهای مستعد و توانمند از مواردی است كه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

7126/581





:: برچسب‌ها: زنده , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: