آیین های دهه فجر امسال زمینه ساز برگزاری انتخابات پرشور شود
نوشته شده توسط : sadis

حجت الاسلام 'محمد صادق عظیمی' روز چهارشنبه در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: البته انتظار می رود كه در اجرای این برنامه های ملی، به نفع یا زیان هیچ شخصی كار تبلیغی صورت نگیرد و تنها منافع كلی نظام و ملت مطرح گردد.

وی تصریح كرد: شاخص هایی نظیر تبیین جایگاه مترقی رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان دستاوردهای نظام و اوضاع كنونی جهان كه متاثر از منش های ضداستكباری می باشد، از جمله مهمترین موضوعاتی است كه انتظار طرح و تشریح آن از سوی مسوولان و كارشناسان در این دهه می رود.

حجت الاسلام عظیمی اظهار داشت: جهان در شرایطی حساس نظیر مواجهه با موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه، همچنین جنبش های ضد سرمایه داری و رد حاكمیت های یك درصدی قرار دارد كه بیان زوایای آن در آیین های دهه فجر سال جاری ضرورت دارد.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان همچنین گفت: امسال پس از شش سال متوالی، دهه مبارك فجر از تقارن با ماه های حرام محرم و صفر خارج شده و مصادف با ایام ولادت پیامبر اسلام (ص) شده, بر همین اساس محوریت با برگزاری جشن و آیین های مسرت بخش است، اگر چه لازم است این رویكرد به گونه ای لحاظ گردد كه ارزش ها مخدوش نشود.

حجت الاسلام عظیمی بازگویی دستاوردها و عملكردها از سوی ادارات و دوایر دولتی را از دیگر مسایلی دانست كه در برنامه های ایام الله دهه فجر امسال گنجانده شده است.

رییس رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر خوزستان، با اشاره به برنامه ریزی جهت اجرای بیش از 10هزار برنامه متنوع در خوزستان در فجر سی و سوم اظهار داشت كه این برنامه ها در قالب 500 عنوان پیش بینی شده و بخش های مختلفی نظیر افتتاحیه ها، جشن ها و آیین های نمادین را شامل می شود.

وی تصریح كرد: حجم برنامه های دهه فجر امسال در خوزستان حدود 30 درصد نسبت به سال گذشته رشد نشان می دهد و از سوی 21 كمیته به اجرا در خواهند آمد.

این مسوول، بهره برداری از ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز با حضور رییس جمهوری، برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب و تجلیل از مبارزان دوران ستم شاهی، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده این انسان های وارسته را از جمله مهم ترین برنامه های دهه یاد شده در خوزستان عنوان كرد.

7279/320





:: برچسب‌ها: زمستان , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: