نوشته شده توسط : sadis

'حبیب الله رازی ' جمعه شب به خبرنگار ایرنا در آمل گفت: در مسابقات ورزشی سال آینده علاوه بر رقابت های خاص سازمانهای تخصصی مثل آتش نشانی، مسابقات عمومی ویژه آنان نیز در 12 رشته برگزار خواهد شد.

وی افزود:كمیته های اجرایی و فنی برگزاری این مسابقات تشكیل شده و قرار است این مسابقات به صورت استانی، منطقه ای و كشوری برگزار شود.

رییس ستاد برگزاری مسابقات ورزشی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور با اشاره به اینكه هشتمین دوره المپیاد ورزشی شهرداری ها و دهیاری های استان ها در رشت برگزار شد، گفت: حضور 56 تیم ورزشی در این مسابقات نشانگر توجه جدی سازمان های شهرداری ها و دهیاری های كشور به امر ورزش است.

وی كه برای شركت در آیین پایانی چهارمین دوره مسابقات ورزشی آتش نشانان سراسر كشور به آمل سفر كرده بود، حضور 21 تیم از سازمان های آتش نشانی در این مسابقات را امید بخش خواند.

رازی، هدف از برگزاری مسابقات ورزشی تخصصی آتش نشانان را افزایش توانمندی و كارآیی بیشتر آنان در عملیات امداد و نجات هنگام بروز سوانح بیان كرد و از ورزشكاران شاغل در سازمان های شهرداری ها خواست فقط به فكر اعزام به مسابقات خاص نباشند و توجه جدی به ورزش روزانه داشته باشند.ك/3

7327/1654/





:: برچسب‌ها: طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: