تیم فوتسال حجاب قزوین در اهواز به دنبال پیروزی مقابل شركت ملی حفاری است
نوشته شده توسط : sadis

'آمنه محمودی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: تیم شركت ملی حفاری اهواز نیز از تیم های مطرح و مدعی لیگ برتر به شمار می رود ولی حجاب قزوین هم امسال شرایطی مشابه با این تیم خوزستانی دارد و برای باقی ماندن در جمع بالانشینان باید هر طور شده با دست پر از شهر اهواز برگردد.

سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین، كار تیمش برای امتیازگیری در اهواز را سخت خواند و اظهار كرد: حریف خوزستانی ما از چند بازیكن ملی پوش مطرح و بازیكنان با تجربه ای برخوردار است و برای كسب نتیجه مقابل این تیم نباید آنها را دست كم بگیریم.

وی كه تیمش هم اكنون در مكان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر ایستاده است، با بیان اینكه حجاب قزوین پیش از این، سابقه پیروزی مقابل تیم شركت ملی حفاری اهواز در خانه خود را داشته است، اظهار كرد: بازیكنان ما به لحاظ فنی چیزی از حریف خود كم ندارند ولی به لحاظ تجربی، تیم شركت ملی حفاری اهواز در وضعیت نسبتا بهتری از حجاب قزوین قرار دارد.

محمودی، اجرای دقیق دستورات تاكتیكی خود از سوی بازیكنان در زمین و دقت شاگردانش در نواختن ضربات آخر به چارچوب دروزاه را عاملی برای پیروزی تیم خود برابر شركت ملی حفاری اهواز برشمرد و اظهار امیدواری كرد، بازیكنانش با توجه به این دو مساله بتوانند سه امتیاز ارزشمند را مقابل رقیب خود بدست آورند.

وی همچنین یادآور شد: تیمش برای مصاف با تیم شركت ملی حفاری اهواز، بازیكن مصدوم و محروم ندارد و با نفرات كامل به دیدار این تیم خوزستانی می رود.

سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین در پایان خاطرنشان كرد: تیم ما امسال برای كسب عملكردی بهتر از سال گذشته در لیگ برتر ظاهر شده است و بنابر این تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهیم تا به این هدف دست پیدا كنیم.

تیم فوتسال حجاب قزوین در رقابت های فصل قبل لیگ برتر فوتسال بانوان كشور به مقام سوم دست پیدا كرد.

دیدار تیم های فوتسال حجاب قزوین و شركت ملی حفاری اهواز در هفته هفتم لیگ برتر، فردا (پنجشنبه) در شهر اهواز برگزار می شود.ك/3

7392/616

1589





:: برچسب‌ها: مربع , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: