نوشته شده توسط : sadis

به گزارش فوتبال نیوز، قرار است ظرف دو تا سه هفته آینده پس از طی برنامه تمرینی ویژه، ته وز به تركیب تیم منچسترسیتی بازگردد.

ممكن است این بازیكن آرژانتینی كه بدون اجازه باشگاه سه ماه را در زادگاهش گذرانده است در صورت حضور در تركیب تیم با واكنش خشمگینانه هواداران منچسترسیتی روبرو شود.

ریچاردز كه همواره از بازگشت ته وز استقبال می كرد اكنون اذعان می كند كه ممكن است شرایط برای ته وز در صورتی كه منچسترسیتی قهرمانی را از دست بدهد؛ بدتر شود.

وی گفت: اگر او سرش را پایین بیندازد و ما لیگ برتر را با قهرمانی به پایان ببریم مطمئن هستم همه او را خواهند بخشید ولی اگر چنین نشود شرایط برایش بدتر از این خواهد شد.

مدافع منچسترسیتی افزود: هواداران نسبت به او احساسات متفاوتی دارند اما من به عنوان یك بازیكن از بازگشت او خوشحالم چون او یك بازیكن برجسته است.

در شرایطی كه ممكن است هواداران منچسترسیتی نتوانند به این زودی مهاجم سركش تیم را ببخشند، ریچاردز می گوید: تاثیر بزرگ ته وز در قهرمانی فصل گذشته منچسترسیتی در جام حذفی در صورتی كه او نتواند اعتماد از دست رفته را بازسازی كند به سادگی از سوی افكار عمومی فراموش خواهد شد.

وی افزود: ته وز فصل گذشته بازیكنی فوق العاده بود. او كاپیتان و لیدر ما بود. بازی او هنگامی كه توپ به پایش می رسید باورنكردنی بود ولی اكنون كار سختی پیش رو دارد. كابوس او بازی مقابل تماشاچیان است ولی برای ما حضورش واقعا خوب است.

پیش از آن كه ته وز بتواند بازی خود در منچسترسیتی را از سر بگیرد باید جایگاه خود را در میان مهاجمان قوی این تیم یعنی 'سرخیو آگرو' ، ' ادین ژكو' و ' ماریو بالوتلی' مستحكم كند.

ریچاردز انتظار ندارد كه این بازیكنان از وجود ته وز احساس خطر كنند. او گفت: با این حال ته وز یك بازیكن با كیفیت است ، هرچند كه در بهترین شرایط قرار ندارد و برای آمادگی كامل نیاز به بازی های بیشتر دارد.

1553





:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: