صهیونیست‌ها معتقدند طوفان نابودی‌شان از سوی ایران و عراق خواهد وزید
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا ازبیروت،'سید حسن نصر الله' دبیر كل حزب الله لبنان طی سخنانی كه روز جمعه در مراسم گرامیداشت سرداران شهید مقاومت و هفتمین روز درگذشت پدر شهید 'سید عباس موسوی'دبیركل سابق حزب الله لبنان در منطقه 'نبی شیت'این كشور، گفت : بوسیله مقاومت ما سرزمین خود را در سال 2000 از اشغال آزاد كردیم و اسرای خود را باز پس گرفته و برای ملت خود امنیت، ثبات و اطمینان را محقق ساختیم.

سیدنصرالله با اشاره به سخنان اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص لبنان ادامه داد: روز گذشته شنیدیم كه سخنانی از 'نتانیاهو' منتشر شد كه تهدید كرده به لبنان حمله و آن را نابود خواهد ساخت و گفته كه در نقشه آینده جهان نامی از این كشور نخواهد بود.

** تهدید و توهین، اندیشه محوری رژیم صهیونیستی

دبیركل حزب الله با اشاره به اینكه اندیشه رژیم صهیونیستی بر اساس تهدید دیگران شكل گرفته و همواره با تهدید و توهین به مقدسات همراه است، افزود: این رژیم در فلسطین با ادامه اشغالگری بر زمین های جدیدی دست درازی می كند و به شهرك سازی های خود در كرانه باختری ادامه می دهد.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینكه رژیم صهیونیستی در فلسطین زمین های فلسطینیان را اشغال كرده و به كشتار آنها ادامه می دهد، افزود:صهیونیست ها هنوز هزاران اسیر را در شرایطی بسیار سخت نگه داشته اند.

وی افزود:صهیونیست ها به تعدی و اهانت به مقدسات مسیحی و اسلامی ادامه می دهند و این ناشی از اندیشه و منش آنها است.

** ردپای اسراییلی ها در پروژه قرآن سوزی

سید'حسن نصرالله' از وجود ردپای اسرائیل درماجرای آتش زدن قرآن كریم توسط نیروهای آمریكایی در افغانستان خبر داد و گفت: تعدی به مقدسات، اندیشه صهیونیست هاست ، باید به دنبال این اندیشه و دستان اسراییلی باشیم كه در ورای بسیاری از اقدامات در جهان قرار دارند و برای مثال در آمریكا و افغانستان قرآن را به آتش می كشند؛ خود قرآن كریم گفته كه اینها چگونه پیامبران خود را كشتند.

سید نصرالله گفت: این شیوه ای كه نامش تعدی به مقدسات است، اندیشه آنهاست و شاید به این شیوه قصد دارند كه درگیری مذهبی در دنیا به راه بیندازند.

** جنگ آمریكا با دیگر كشورها، جنگ اسلام و مسیحیت نیست

وی افزود: هرگاه كه آمریكایی ها كشوری را اشغال كردند و با ملت آن جنگیدند، این جنگ براساس موضوعی سیاسی بوده نه اینكه مسیحیان با مسلمانان بجنگند.

سید نصرالله درادامه به موضوع عراق اشاره كرده و گفت: كشتار درعراق بسیار فاجعه بار است و این موضوع چیز جدیدی نیست. اگر تعداد عراقی هایی را كه بوسیله خودروهای بمب گذاری شده و انفجارهای انتحاری كشته شدند، حساب كنیم، این تعداد به صدها هزار كشته می رسد.

سید نصرالله گفت: چرا خون عراقی ها به این راحتی ریخته می شود؟ چه كسانی می خواهند كه عراق را ویران كنند؟ طرح اسراییلی ها برای عراق، ویران سازی آن است چرا كه اگر به عراق فرصت داده شود، كشوری قوی خواهد بود.

** یاد گرفته ایم كه از تهدیدات اسراییلی ها نهراسیم

سید'حسن نصرالله' سخنان اخیر 'بنیامین نتانیاهو' كه تهدید كرده بود در نقشه آینده جهان نامی از لبنان نخواهد بود، جنگی روانی خواند و تصریح كرد: یاد گرفته ایم كه از تهدیدات 'نتانیاهو'، 'باراك' و 'اولمرت' نترسیم؛ آنهاهرچه دلشان بخواهند می توانند به تهدیدات خود ادامه دهند.

سید حسن نصرالله با اشاره به ادامه راه مقاومت خطاب به شهید'موسوی' تأكید كرد: اینك تعداد رهروان تو به هزاران نفررسیده و با برافراشتن پرچم تو درساختن حماسه وپیروزی دیگری علیه رژیم صهیونیستی، همواره آماده هستند.

** تهدیدات اسرائیل علیه لبنان صرفا جنگ روانی است

وی با اشاره به تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: این تهدیدات بیشتر در چارچوب جنگ روانی است و ما درگیر جنگ روانی با رژیم صهیونیستی هستیم. حزب الله در اوج آمادگی به سر می برد اما ما باید نسبت به حوادث پیرامون خود، منطقه، كشور و داخل رژیم صهیونیستی هوشیار باشیم.

دبیركل حزب الله گفت: منطقه در مرحله حساسی به سر می‌برد چراكه در این مرحله نسبت به شكل گیری تركیب مجدد خاورمیانه، تصمیم گیری می شود.

وی با اشاره به نقش لبنان درمنطقه ادامه داد: كسی نمی تواند لبنان را به عنوان جزیره مجزا از منطقه و كشورهای آن فرض كند و درعین حال نباید نقش لبنان و معادله سه گانه ارتش، مردم و مقاومت را نادیده گرفت.

دبیركل حزب الله با اشاره به اجرای سیاست دور نگه داشتن لبنان از تحولات منطقه از سوی مسئولان دولت گفت: این سیاست به عنوان راهكاری برای ادامه كار دولت اتخاذ شده است. ما بر وجود ثبات و امنیت در لبنان تأكید می كنیم.

سید حسن نصرالله تصریح كرد: همه كسانی كه خواهان بر هم زدن اوضاع منطقه هستند، در عین حال برهم خوردن امنیت و آرامش در لبنان را نیز دنبال می كنند.

** دشمنان همانند سوریه و عراق و لیبی در پی متشنج ساختن لبنانند

دبیركل حزب الله افزود: در واقع كسانی كه درصدد ایجاد درگیری های داخلی و طایفه ای در كشورهای سوریه، عراق و لیبی هستند، خواهان خلق فضای متشنج در لبنان نیز هستند و همه ما باید در راستای خاموش كردن فتنه و جلوگیری از آشوب در لبنان تلاش كنیم.

سید حسن نصرالله با تأكید برحفظ دولت گفت: وجود دولت، عامل حفظ ثبات و استقرار در لبنان است و نباید با ایجاد بهانه، مانع ادامه كار دولت شویم.

** امریكا و غرب نیروی نظامی به سوریه اعزام نمی كنند

سید'حسن نصرالله' با اشاره به نقش غرب در بحران آفرینی در سوریه افزود: آمریكا و كشورهای غربی درصدد اعزام نیرو به این كشور نیستند و تنها برای تحریك معارضه از آنها حمایت نظامی می‌كنند.

وی با اشاره به ادامه بحران سوریه تأكید كرد: برخی با ارائه راه حل سیاسی برای پایان دادن به بحران در این كشور مخالف هستند.

دبیركل حزب الله با اشاره به گسترش تظاهرات مردمی علیه رژیم بحرین گفت: هرچند حاكمیت بحرین درصدد پایان دادن به بحران نیست اما به هر صورت باید با ارائه راه حل سیاسی به بحران بحرین پایان داد.

** معترضان در عربستان سعودی به دنبال اسقاط نظام نیستند

دبیركل حزب الله لبنان همچنین با اشاره به تظاهرات مسالمت آمیز مردم مناطق قطیف و عوامیه عربستان سعودی ادامه داد: آنها در این تظاهرات به دنبال سرنگونی نظام نیستند بلكه تحقق خواسته های به حق خود در اعطای حقوق اجتماعی و رشد سازندگی مناطق خود را دنبال می كنند. وضع مردم در برخی از مناطق عربستان نابسامان است ، مردم این مناطق كه دنبال تحقق حقوق های اجتماعی خود به تظاهرات روی آورده اند، بی رحمانه مورد هجوم مسلحانه نیروهای امنیتی سعودی قرار می گیرند اما مفتی عربستان می گوید این دسته از مردم، گروهی گمراه و جنایتكار هستند!

** در دولت كمترین سهم را داریم

دبیركل حزب الله تاكید كرد: وقتی كه مسئولیت امنیت، سیاست و اقتصاد و همچنین اداره كشور بر دوش دولت است، باید این دولت كارا باشد.

وی افزود: برخی می خواهند كه كار دولت را با مشكل مواجه ساخته و آن را ساقط كنند اما ما مجددا از دولت می خواهیم و تاكید می كنیم كه دولت لازم است كه نشست های جدیدی تشكیل دهد.

وی با اشاره به اینكه جریان 14 مارس می گوید كه دولت فعلی، دولت حزب الله است، گفت: این سخنی پوچ و بیهوده است ، آنها به این شیوه می خواهند آمریكایی ها و اسراییلی ها را بر این دولت بشورانند و همچنین كشورهای عربی آن را تحریم كنند.

سید حسن نصرالله ادامه داد: ما در این دولت كمترین سهم و استفاده را داریم ولی در عین حال تمام تلاش خود را به منظور بقای دولت و ادامه كار می كنیم.

وی گفت: ما حتی برخی موضوعات و پرونده ها را به تاخیر انداخته و با همكاری تمامی گروه های موجود در دولت می خواهیم كه موفقیتی حاصل شود اما دولت لازم است كه مسئولیت های خود را بپذیرد.

** استخراج نفت از ضرورت های فعلی لبنان است

نصرالله گفت: ضروری است كه دولت به موضوع استخراج نفت بپردازد چرا كه كشور نمی تواند با ناتوانی و بدهی های رو به افزایش خود به حیاتش ادامه دهد.

وی با اشاره به اینكه نتانیاهو روز و شب كار می كند، گفت: با تاسف بسیار باید از دشمن خود عبرت بگیریم.

دبیركل حزب الله گفت: آنچه كه در اقتصاد فلسطین می گذرد، غارت اموال مردم فلسطین توسط اسراییل است در حالی كه این گاز برای اسراییلی ها نیست بلكه برای فلسطینی هاست.

وی افزود: در زمانی كه برخی در لبنان بر سر موضوع سلاح مقاومت بحث به میان می آورند، دشمنان ما در جستجوی آنند كه چگونه از زیرساخت های خود در مقابل مقاومت حمایت كند.

نصرالله گفت: شایعه ها بر ضد مقاومت و حزب الله ادامه دارد كه آخرین آنها، سخن وزیر كشور 'حسنی مبارك' است كه در محاكمه خود گفته است كه عناصری از حزب الله و حماس بر روی تظاهرات كنندگان مصری آتش گشوده اند.

وی افزود: آمریكا می گوید كه حزب الله، پایگاههایی در آفریقا و جمهوری آذربایجان برپا كرده است كه ای كاش اینگونه بود.

1832*





:: برچسب‌ها: برف ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: