آمادگی زاکانی برای مناظره با عباسپور و مطهری در مورد دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی اظهارات علی عباسپور از نزدیکان سببی جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد که وقف دانشگاه آزاد در مجلس هشتم را دروغ نامیده بود، علیرضا زاکانی رییس هیات تحقیق و تفحص از آموزش عالی کشور برای مناظره با وی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان، علی عباسپور - عضو سابق هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و برادر همسر جاسبی - در اظهاراتی عجیب و در جهت تایید عملکرد مدیریت گذشته دانشگاه آزاد، پیگری طرح وقف دانشگاه آزاد در مجلس را دروغ نامیده است.

علیرضا زاکانی رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان در دیدار با تعدادی از اعضای کمیته کشوری جوانان و دانشجویان جبهه متحد اصولگرایان، با اعلام شگفتی از اظهارات آقای عباسپور در این باره و با توجه به دفاع مکرر علی مطهری از مدیریت قبلی دانشگاه آزاد اعلام آمادگی نمود تا در جلسه ای دانشجویی با ایشان مناظره نماید و به بررسی نقاط مثبت و منفی سی سال عملکرد مدیریت جاسبی بر دانشگاه آزاد اسلامی بپردازد.

علیرضا زاکانی رییس هیات تحقیق و تفحص از نظام آموزش عالی کشور بود که بزرگترین تحقیق و تفحص تاریخ مجلس شورای اسلامی است که 43 جلد از گزارش آن تنها به دانشگاه آزاد اسلامی مربوط می شد.

روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان آمادگی دارد برگزاری مناظره دکتر علیرضا زاکانی رییس ستاد انتخابات این جبهه را با حامیان آقای جاسبی و رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی پوشش کامل خبری دهد تا تاریکخانه 11 هزار روز عملکرد مدیرانی که هر گونه نظارت بر عملکرد خود را بر نمی تابیدند نزد افکار عمومی خصوصا خانواده هایی که فرزندانشان در این دانشگاه مشغول تحصیلند روشن شود.

انتهای پیام/





:: برچسب‌ها: زرد , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: