نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس ایتالیا كه گزارش دریافتی های نجومی مدیران ارشد، وزیران كابینه و مقام های مختلف ایتالیایی را بررسی می كردند، زمانی كه متوجه شدند حقوق سالانه رییس پلیس ایتالیا از همه همتایانش در سراسر جهان بیشتر است، متعجب شدند.

بر اساس این گزارش 'انتونیو منگانلی' رییس پلیس ایتالیا، سالانه 621 هزار یورو حقوق دریافت می كند كه این میزان بالاترین حقوق دریافتی یك رییس پلیس در سراسر جهان است.

خبرگزاری رسمی ایتالیا 'آنسا'، در پی این گزارش، حقوق 'منگانلی' را با همتایانش در كشورهای اروپایی بررسی كرد و نوشت: روسای پلیس انگلیس سالانه 298 هزار یورو، اسپانیا 71 هزار یورو و رییس 'اف.بی.آی' آمریكا سالانه 155 هزار دلار حقوق دریافت می كنند.

به گزارش آنسا، رییس پلیس فرانسه ماهانه حدود 6 هزار یورو و رییس پلیس آلمان حدود 10 هزار یورو در ماه حقوق می گیرند.

در شرایطی كه مردم ایتالیا در شرایط ریاضت اقتصادی به سر برده و این كشور با بدهی هزار و 900 میلیارد یورویی مواجه است، حقوق های كلان مقامات ایتالیایی از جمله رییس دولت ایتالیا و وزرای كابینه وی، باعث اعتراضات گسترده اقشار مختلف شده است.

مردم معقتدند كه دولت باید برنامه ریاضت اقتصادی را با اتخاذ تدابیر اقتصادی در دولت آغاز كند و از فشار مالی بیش از حد به مردم خودداری كند.

اروپام ** 2171 **1596**1545





:: برچسب‌ها: برف , شب ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: