ناامیدی 90 درصد شركت های تولیدی و كسبه یونان از وضعیت اقتصادی
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، بر اساس نتایج تحقیقات انجمن صنایع و شركت های تولیدی و كسبه یونان كه در مطبوعات روز پنجشنبه این كشور منتشر شد، 90 درصد از شركت های تولیدی متوسط با مشكلات مالی روبه رو شده و از آینده كاری خود نا امید هستند.

انجمن صنایع و شركت های تولیدی و كسبه اعلام كرده است، تا پایان سال میلادی جاری 61 هزار و 200 شركت تولیدی متوسط( با 49 نفر كارگر و كارمند) ورشكسته و تعطیل خواهند شد.

این انجمن در ادامه افزوده است، طبق پیش بینی ها و تحقیقات به عمل آمده تا پایان سال جاری به علت ركود بی سابقه، 240 هزار نفر از كاركنان شركت های تولیدی متوسط به علت ورشكستگی این شركت ها از كار بیكار خواهند شد.

بر اساس یافته های این انجمن هم اكنون 85 درصد از شركت های تولیدی متوسط با كمبود نقدینگی، 84 درصد با كمبود تقاضای خرید و 82 درصد با كمبود سفارش مواجه هستند.

انجمن صنایع و شركت های تولیدی متوسط و كسبه نیز اعلام كرد، چنانچه فكری برای سرمایه گذاری و حل ركود بازار نشود، بازار و صنایع تولیدی ضربه جبران ناپذیری متحمل خواهند شد.

اتخاذ سیاست ریاضت اقتصادی تحت فشار اتحادیه اروپا، بانك جهانی و صندوق بین المللی پول موسوم به روئیكا، توسط دولت یونان باعث شده كه طی دو سال گذشته نرخ بیكاری از هشت درصد به از بیش از 20 درصد، ركود بازار 5/5 درصد و حقوق و مزایای كاركنان حدود 30 درصد كاهش یابد.

این وضعیت توان خرید مردم را به شدت كاهش داده و بازار را با ركود شدیدی مواجه كرده است.

بر اساس گزارش ها طی دو سال گذشته بیش از یك هزار كسبه و 250 شركت تولیدی متوسط ورشكسته و از بازار كار یونان خارج شده اند.

اروپام**2170 **1368**





:: برچسب‌ها: اسپانیا , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: