سال 91 نقطه عطفی در مشاركت مردمی برای احیای منابع طبیعی در كشور است
نوشته شده توسط : sadis

'علیرضا اورنگی' روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: مشاركت مرمی یكی از مهمترین اصول در احیا و نگهداری منابع طبیعی در كشور است كه می تواند موجبات رونق این منابع خدادادی را فراهم كند.

وی اضافه كرد: با تعیین ردیفی جدید برای توانمندسازی جوامع محلی، از سال آینده مشاركت مردم قطعاً در اجرای طرح های منابع طبیعی بیشتر و جدی تر دنبال می شود.

وی در ادامه با اشاره به اعطای اعتبارات مناسب به حوزه منابع طبیعی، جنگلها و آبخیزداری در سال آینده گفت: اعتبارات هزینه ای و تملكی سازمان نسبت به وزارتخانه، از رشد چشمگیری برخوردار خواهد بود و سال آینده زمینه همكاری، مشاركت و مسئولیت پذیری در سازمان دو چندان می شود.

رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری كشور همچنین از توجه روزافزون مدیریت منابع طبیعی كشور به سرمایه های بخش خصوصی به عنوان موتور محرك فعالیت های اقتصادی خبر داد و گفت: امسال زمین های مستعد و مناسبی را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی واگذار كرده ایم كه امیدواریم این روند با افزایش توجه بخش خصوصی در سال آینده نیز دنبال شود.

اورنگی هفته منابع طبیعی را فرصت مناسبی برای ارائه عملكرد و افتتاح طرح های این حوزه دانست و گفت: همزمان با این هفته، برنامه های متعددی در سطح كشور پیش بینی شده كه از جمله آنها می توان به افتتاح 800 طرح در استان های مختلف كشور اشاره كرد.

رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری كشور برای بازدید از پروژه های شركت اكالیپتوس، بنیاد تعاون ناجا و شركت اتكای شهرستان های شوط و پلدشت كه هشت هزار هكتار از اراضی ملی به آنها واگذار شده بود، به آذربایجان غربی سفر كرده است.

8137/581/ 1645





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: