آناتولی: رهبر ایران داشتن سلاحهای هسته ای را گناه خواندند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا ، این خبرگزاری در بازتاب سخنان رهبر انقلاب اسلامی نوشت: به گفته رهبر ایران سلاح هسته ای به معنای قدرت نمی باشد و ایران این را به تمامی دنیا اثبات خواهد كرد.

به نوشته آناتولی ،آیت الله خامنه ای فرمودند: مردم ایران به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نخواهند بود و ایران این نكته كه سلاح هسته ای مایه قدرت نمی باشد، را به جهانیان اثبات خواهد كرد.

خبرگزاری دولتی تركیه می نویسد: رهبر ایران بر این نكته كه یك ملت با تكیه بر قابلیتها و استعدادهای خود قدرت های متكی به سلاح اتمی را می تواند از پای درآورد، تاكید كردند و افزودند : ملت ایران این امر را به اثبات خواهد رساند.

به نوشته آناتولی ، رهبر ایران با تاكید بر اهمیت علوم و فناوری هسته ای در آینده ایران، اظهار داشتند : چند كشور كه انحصار علم را در دست گرفته و خود را جامعه جهانی و افكار عمومی می خوانند، از شكست انحصار علمی خود وحشت دارند و تبلیغات آنها علیه ملت ایران نیز با این هدف صورت می گیرد.

به نوشته این خبرگزاری، آیت الله خامنه ای استفاده از علم برای توسل به زور و علیه بشریت را بزرگترین جنایت خواندند و بیان داشتند: اگر مردم جهان به طور آزادانه در عرصه های هسته ای، هوا - فضا، فناوری، صنایع و دیگر زمینه ها پیشرفت كنند، دیگر جایی برای زورگویی باقی نخواهد ماند.

آناتولی افزود: رهبر انقلاب اسلامی با تاكید بر اینكه هدف اصلی قدرت های سلطه طلب مانع تراشی برای پیشرفت های علمی ایران است، بر این نكته كه تصمیم گیرندگان نهایی در این كشور این نكته كه ایران خواهان دستیابی به سلاح هسته ای نیست ، می دانند.

به نوشته آناتولی ، رهبر ایران با تاكید بر اینكه مقامات ایران از لحاط فقهی ، اندیشه و دیدگاه سلاحهای هسته ای را گناه می دانند، نگهداری این گونه سلاحها را نیز خطرناك، بیهوده و مضر است.

آناتولی افزود: رهبر ایران در سخنان خود بر این نكته كه فشارها، ترورها و تحریمها بر ایران نتیجه نخواهد داد، تاكید و اعلام كردند كه مردم ایران در زمینه فناوری و علم به پیشرفتهای خود ادامه خواهد داد.

به نوشته این خبرگزاری ، رهبر ایران ادعاهای مرتبط با فعالیت های هسته ای ایران را تنها بهانه خواندند و بیان داشتند : تحریمها علیه ایران از پیروزی انقلاب اسلامی بدین طرف انجام می شود، ولی مساله هسته ای تنها چند سال است كه مطرح می باشد، مساله اصلی آنها استقلال ایران، گردن ننهادن به ظلم و افشای ظالمین است و ملتی كه به خداوند متوكل باشد و بر مردم خود تكیه داشته باشد، هیچ قدرتی با این ملت نمی تواند مقابله كند.

خاورم**2012** 230** 1506





:: برچسب‌ها: آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: