توسعه انرژی هسته ای برای اهداف صلح آمیز حق همه كشورهاست
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی اندونزی (آنتارا) دبیر كل اتحادیه بین المجالس اسلامی تصریح كرد: كشورهای اسلامی خواستار زندگی در محیطی هستند كه عاری از سلاح های كشتار جمعی باشد. از این رو سازمان ملل باید به اسرائیل دستور دهد كه به قطعنامه های مربوط به خلع سلاح هسته ای پایبند شود.

محمد ارول كیلیك در ادامه با تاكید بر ضرورت اتحاد كشورهای اسلامی برای مقابله با اسرائیل، خاطرنشان كرد: ما باید به منظور مقابله با اسرائیل، توقف توسعه شهرك سازی و پایان دادن به محاصره غزه با هم متحد شویم.

وی خاطرنشان كرد: اتحادیه بین المجالس اسلامی از فلسطین به عنوان یك كشور مستقل كه می تواند نقش فعالی به عنوان عضو سازمان ملل ایفا كند، به طور كامل حمایت می كند.

دبیركل اتحادیه بین المجالس اسلامی تصریح كرد: ما كشورهای عضو این اتحادیه با فعالیت های تروریستی كه توسط هر كشور و گروه های كوته بین انجام شود، مقابله می كنیم و خواستار گفت و گوهای سازنده بین اسلام و سایر مذاهب هستیم.

مرزوقی علی رییس اتحادیه بین المجالس اسلامی كه در حال حاضر ریاست مجلس اندونزی را نیز بر عهده دارد، پیش از این تاكید كرده بود كه این سازمان باید یك موضع مشخص علیه جرایم گوناگون انجام شده توسط رژیم صهیونیستی ازجلمه دستگیری 'عزیز دویك' رییس مجلس فلسطین اتخاذ كند.

آساق**335





:: برچسب‌ها: بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: