برگزیدگان سومین جشنواره فیلم فجر اصفهان معرفی شدند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، این مراسم در سینما ساحل اصفهان با حضورسرپرست اداره فرهنگ و ارشاد استان اصفهان، مدیر امور استانهای جشنواره بین المللی فیلم فجر كشور، هنرمندان و بازیگران سینمای ایران برگزار و از برگزیدگان این جشنواره با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.

هیات داوران استان اصفهان در این مراسم با قرائت بیانیه ای برگزیدگان خود را معرفی كردند.

براساس این گزارش، هیات داوران از میان نامزدهای بهترین فیلم نامه شامل فیلم های 'روزهای زندگی'، 'ملكه'، 'پله آخر' و' بوسیدن روی ماه'؛ فیلم نامه 'ملكه' را با نویسندگی 'محمد رضا گوهری' و' محمد علی باشه آهنگر' انتخاب و لوح تقدیر و جایزه به آنها اهدا كرد.

همچنین این هیات از نامزدهای بهترین كارگردانی فیلم های 'بوسیدن روی ماه'، 'روزهای زندگی'، 'ملكه' و 'پل چوبی'؛ كارگردان 'بوسیدن روی ماه' را به عنوان بهترین انتخاب و به 'همایون اسعدیان' لوح تقدیر وجایزه اهدا كرد.

هیات داوران همچنین از میان نامزدهای بهترین فیلم شامل 'ملكه'،'روزهای زندگی'، 'بوسیدن روی ماه' و 'ضد گلوله'؛ فیلم 'روزهای زندگی' به تهیه كنندگی 'سعید سعدی' را شایسته لوح تقدیرو جایزه دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران اصفهانی هم فیلم سینمایی 'روزهای زندگی' به كارگردانی 'پرویز شیخ طادی' انتخاب و لوح تقدیروجایزه به آن اختصاص یافت.

همچنین لوح تقدیر و جایزه 400نفر از سینماگران استان اصفهان هم به 'پرویز شیخ طادی 'كارگردان فیلم 'روزهای زندگی' تعلق گرفت.

در این مراسم از هنرمندان اصفهانی سینمای كشورهم تقدیر و تجلیل شد.

'شیرین یزدان بخش' به سبب بازی ماندگار در فیلم 'بوسیدن روی ماه،'غلامرضا آزادی' كارگردان فیلم قبیله من، 'مسعود پاكدل' عكاس و هنرمندسینما و 'علی لطفی' كارگردان انیمیشن سینمایی از شهروندان اصفهانی هستند كه در این مراسم تقدیر شدند.

سومین جشنواره استانی فیلم فجر در اصفهان از 17 تا 24 بهمن ماه با اكران 20 فیلم برگزار شد.

8114/1011





:: برچسب‌ها: انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: