حساسیت بیش از اندازه فدراسیون باعث محرومیت تماشاگران كاشانی شد
نوشته شده توسط : sadis

'سیدمجید اعتمادالحسینی' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشكلات تعداد كمی تماشاگرنما باعث شد كمیته انضباطی فدراسیون با محكوم كردن این رفتارهای زننده،حكم برگزاری یك دیدار بدون تماشاگر برای تیم باریج اسانس را صادر كند.

وی، فحاشی و شعار علیه بازیكنان تیم پیكان، حضور بیش از اندازه تماشاگر در سالن و استفاده از شیوه های ممنوع در تشویق را از دلایل محرومیت تیم باریج اسانس عنوان كرد.

وی با بیان اینكه فدراسیون هیچ عكس العملی در قبال تخلف بازیكنان تیم پیكان نداشت، افزود: فدراسیون از حركت زننده و ناشایست'علی حسین' لیبروی تیم پیكان كه از تلویزیون هم بصورت مستقیم پخش شد، براحتی گذشت كرد.

اعتمادالحسینی تصریح كرد: در روز قبل از بازی در نشست كه بین ناظر و سرپرست هر دو تیم باید انجام می شد، نماینده تیم پیكان حضور نداشت كه طبق آیین نامه سازمان لیگ، غیرقانونی است.

وی در مورد محرومیت خودش از حضور در یك دیدار گفت: با توجه به اینكه تیم میزبان به همراه هیات والیبال شهر كاشان مسوول نظم سالن مسابقه هستند اتفاقات ایجاد شده باعث شد دیواری كوتاه تر از من برای محروم كردن یكی از اعضای تیم باریج اسانس پیدا نشود.

وی با محكوم كردن حركات تماشاگران باریج اسانس مقابل تیم پیكان خاطرنشان كرد: هواداران واقعی باریج اسانس باید در ادامه دیدار های خانگی خود در این فصل با احترام به حریفان، ذهنیت بد تیم ها را نسبت به میزبانی كاشان از بین ببرند.

باتوجه به اتفاقات پیش آمده دردیدار دو تیم والیبال باریج اسانس كاشان و پیكان تهران در هفته هفدهم لیگ برتر،به حكم كمیته انضباطی تماشاگران تیم باریج اسانس و سرپرست این تیم از همراهی یك دیدار تیمشان محروم شدند و هیات والیبال شهر كاشان نیز با تذكر كتبی و درج در پرونده مواجه شد.

براساس این حكم تیم والیبال باریج اسانس كاشان در بازی عصر امروز(چهارشنبه)در هفته نوزدهم لیگ بدون حضور هوادارانش میزبان تیم آلمینیوم المهدی بندرعباس خواهد بود.

9876/562





:: برچسب‌ها: دوچرخه , طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: