نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، دیدیه دروگبا ، جروینیو و كولو توره پنالتی ها را از دست دادند و یحیی توره و سالومون كالو 90 دقیقه را دوام نیاوردند. در حالی كه هیچ یك از دو تیم در 90 دقیقه و وقت اضافه هیچ گلی نزده بودند، زامبیا در ضربات پنالتی با نتیجه هشت بر هفت جام را ربود.

پیش از این به نظر می رسید ساحل عاج جام امسال را در دستان خود داشته باشد.

این تیم با پنج برد متوالی و بدون دریافت حتی یك گل به مرحله نهایی رسیده بود. اما دروگبا پنالتی دقیقه 70 را از دست داد و جروینیو و كولو توره بازیكنان لیگ برتر انگلیس نیز در ضربات پنالتی موفق نبودند.

شب گذشته شب سخت دیگری برای نسل طلایی بود كه تاكنون دو مسابقه مرحله نهایی، یك نیمه نهایی و یك چهارم نهایی را در چهار تورنمنت گذشته از دست داده اند و بیم آن می رود كه یكی از بهترین تیم هایی خواهند بود كه بدون هیچ عنوان مهمی كه درخور توانایی آنها باشد، كار آنها به پایان می رسد.

ساحل عاج با وجود نامهای بزرگ و آمادگی عالی تا مرحله نهایی ، از سال 1992 كه قهرمانی آفریقا را بدست آورد، تاكنون هیچ عنوانی را در این قاره از آن خود نكرده است.

فرانسوا زاهویی سرمربی تیم ملی فوتبال ساحل عاج گفت: شركت در یك رقابت بدون دریافت هیچ گلی دشوار است. احساس می كنی جام در یك قدمی شماست.

زاهویی وعده داد كه هرگونه تصمیم گیری در مورد تیم این كشور با توجه به اینكه دروگبا 33 ساله و كولو توره 30 ساله هستند، بعدها با ذهنی آرام اتخاذ خواهد شد.

زاهویی در دفاع از تلاشهای تیم خود گفت: گاهی نتایج بدی می گیرید و باید بپذیرید. می دانیم كه امكان باخت در پنالتی هست.

وی با اشاره به نومیدی از این نتیجه گفت: قصد تغییر بازیكنان را به این علت نداریم.

**1584**1440





:: برچسب‌ها: قدیمی , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: