مهاجم تیم سایپا: انگیزه زیادی برای گلزنی به بهترین خط دفاع لیگ دارم
نوشته شده توسط : sadis

'امین منوچهری' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر سپاهان بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد سایپا نیز از خط حمله قدرتمندی برخوردار است ، شرایط خوبی داریم و تلاش می كنیم به سه امتیاز این دیدار دست یابیم.

وی یادآور شد: در دیدار با استقلال تهران نیز تا دقیقه 70 با دو گل پیش بودیم اما روی یك غافلگیری امتیازات را از دست دادیم اما به رغم تساوی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم .

منوچهری در پاسخ به این سووال كه چرا بازی های برده را با مساوی یا باخت عوض می كنید، اظهار داشت: این موضوع تنها به جوانی تیم سایپا بر می گردد و مقداری زمان می برد تا این بازیكنان جوان به پختگی لازم دست یابند.

وی خیلی صریح شایعه مشكلش با كریم انصاریفر را رد كرد و گفت: من پنج سال با او همبازی بوده ا م و بسیار با هم دوست هستیم ، با توجه به اینكه هر دو در یك پست بازی می كنیم و با توجه به تاكتیك تیم در برخی بازیها به اجبار بایستی بر روی نیمكت بنشینم .

منوچهری كه در نیم فصل قرار بود به تراكتور سازی بپیوندد در خصوص ماندنش در سایپا گفت: كارهای انتقالم انجام شده بود اما مدیریت باشگاه با انتقال من مخالفت كرد ، سایپا را دوست دارم و برای موفقیت تیمم تمام تلاشم را بكار می گیریم.

دو تیم سایپا و سپاهان عصر فردا سه شنبه در اصفهان از هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف یكدیگر می روند.ك/3

7422/ 692





:: برچسب‌ها: به من , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: