نیروی انتظامی آماده برخورد با التهاب آفرینی های انتخاباتی است
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا ،سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم دوشنبه در جمع خبرنگاران دربندرعباس افزود:دشمنان در صدد تبلیغات برای القای ناامنی روانی هستند كه معمولا اینگونه اقدامات نتیجه معكوس می دهد.

وی ادامه داد:برخلاف انتخابات ریاست جمهوری كه ممكن است تنها در تهران و یا چند شهر خاص حركت های خاصی صورت گیرد،انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای حساسیت های محلی است و ممكن است مسائل صنفی یا قومی در شهرها التهاب آفرینی كند.

احمدی مقدم بیان كرد:نیروی انتظامی برای قبل و بعد از انتخابات در آمادگی كامل به سر می برد و در عین حال با بسیج و سپاه نیز هماهنگی های لازم انجام شده تا هر جا كمبودی وجود داشت از این نیروها نیز استفاده شود.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از اظهارات خود درباره وضعیت قاچاق كالا گفت: حدود پنج سال قبل مجموع مبادلات رسمی اعم از صادرات و واردات حدود 35میلیارد دلار و حجم قاچاق كالا نیز در حدود 18تا 19میلیارد دلار برآورد می شد اما در حال حاضر حجم صادرات و واردات غیرنفتی بالغ بر 100میلیارد دلار و میزان قاچاق كالا حدود 14میلیارد دلار برآورد می شود.

به گفته وی در تمام دنیا پنج تا 10درصد قاچاق كالا را غیرطبیعی نمی دانند كه در حال حاضر در ایران این رقم 15درصد است.

وی اظهار امیدواری كرد:با كیفیت بخشی به تولیدات داخلی ،نوسازی گمرك و بهبود سیاست های اقتصادی به همراه تقویت مرزبانی شاخص های این بخش بهبود یافته و قاچاق كالا در پایان برنامه پنجم توسعه به هدفگذاری های انجام شده كاهش یابد.

احمدی مقدم اضافه كرد :ظرف دوسال گذشته فعالیت های دریابانی ارتقای كمی و كیفی قابل قبولی داشته و عملكرد آن در كشف مواد مخدر،مقابله با قاچاق كالا و انسان بیش از 50درصد افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه كرد:بر اساس برنامه پنجم توسعه، تعداد شناورهای دریابانی از 500فروند به یكهزار فروند افزایش خواهد یافت .

وی در پاسخ به سوالی درباره سیاست نیروی انتظامی در برخورد با دلالان ارز اظهار داشت: نیروی انتظامی اصراری بر حضور یا عدم حضور در این عرصه ندارداما در شرایط بحرانی كه دلالی ،بازار را تحت تاثیر قرار می دهد در صورت درخواست مراجع قانونی وارد عمل خواهد شد.ك/2

7192/668





:: برچسب‌ها: عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: