دنیزلی:شناخت خوبی از حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا داریم
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز یكشنبه ایرنا، مصطفی دنیزلی در پایان تمرین امروز سرخپوشان افزود: برای دیدار با صبا قم برنامه های ویژه ای داریم و به طور حتم می توانیم با پیروزی در این دیدار جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشیم.

وی ادامه داد: با به پایان رسیدن دیدار روز چهارشنبه ما مقابل صبا قم باید به فكر لیگ قهرمانان آسیا باشیم تا با قدرت در این مسابقات حاضر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا شناخت بسیار خوبی داریم و می دانیم كه تیم فوتبال الهلال بسیار قدرتمندی است و بازیكنان خارجی بسیار خوبی در تركیب خود دارد.

وی در خصوص گلزنی فرهاد مجیدی برای تیم الغرافه و هم گروه بودن با این تیم تصریح كرد: به خوبی از توانایی های بالای مجیدی با خبرهستم و باید تمام مشكلات خود را برای این رقابت ها برطرف كنیم.

وی در خصوص اینكه آیا در تعطیلات لیگ به اردو می روند، اظهار داشت: نیازی به اردو نداریم و تمرینات خود را در تهران ادامه می دهیم. حدود یك هفته دیگر و با اتمام بازی صبا به تركیه سفر خواهم كرد.

دنیزلی در خصوص اینكه آیا پرسپولیس شانسی برای كسب سهمیه دارد، گفت: به طور حتم تمام تلاش ما برای موفقیت و كسب سهمیه است.

سرمربی پرسپولیس با ابراز خوشحالی از شادی هواداران پس از پیروزی مقابل استقلال خاطرنشان كرد: این بازی برای هواداران ما بسیار مهم بود و همانطور كه قول دادم توانستیم در مقابل استقلال موفق باشیم.

9118/1647





:: برچسب‌ها: حزب , درخت , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: