تاكید احمدی ‌نژاد و اسماعیل هنیه بر مقاومت بعنوان تنها راه پیروزی
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ؛ دكتر ' محمود احمدی‌نژاد' روز یكشنبه در دیدار 'اسماعیل هنیه' با بیان اینكه موضوع فلسطین یك مساله جهانی است ، اظهار داشت : فلسطین به این خاطر جهانی است كه امروز به نمایندگی از همه بشریت در مقابل رژیم صهیونیستی به عنوان ابزار سلطه مستكبران بر جهان در حال ایستادگی است .

رییس‌جمهور با بیان اینكه فلسطین به نمایندگی از كل اسلام ، مقاومت می كند،گفت: وظیفه هر مسلمانی است كه در كنار مقاومت فلسطین باشد و ملت ایران هم به عنوان وظیفه، در كنار ملت مظلوم فلسطین ایستاده است .

احمدی‌نژاد خاطر نشان كرد : امروز بشریت در مقطع تاریخی حساسی قرار دارد و اگر بواسطه مقاومت و ایستادگی ملت ها ، نظام سلطه شكست بخورد در آن صورت، خداپرستی و عدالت در جهان استقرار خواهد یافت .

رییس جمهور اظهار داشت : هر روز كه می گذرد مستكبران و حامیان آنها ضعیف تر می شوند و نشانه های نصرت الهی پیداست و ملت ها با مقاومت و ایستادگی می توانند به پیروزی برسند.

نخست وزیر فلسطین نیز در این دیدار سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) را تبریك گفت:

اسماعیل هنیه با اشاره به حضور میلیونی مردم تهران درمراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : وقتی از نزدیك ناظر جمع میلیونی مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودم ، اعتماد و یقین مان بیشتر شد كه انقلاب اسلامی ذخیره ارزشمند اسلامی برای همه ملت ها و پشتوانه محكمی برای مقاومت و ملت مظلوم فلسطین در منطقه است .

وی خاطرنشان كرد : مشاهده جمع میلیونی و عظیم مردم در خیابان آزادی ، بعد از 34 سال و بخصوص پس از هجمه های سنگین دشمنان، دلیل محكمی بر انسجام و وحدت بزرگ ملت ایران است و از خدای متعال مسالت داریم كه جمهوری اسلامی ایران را به عنوان ذخیره ای برای اسلام و مردم فلسطین از شر دشمنان محفوظ بدارد.

نخست وزیر فلسطین با تاكید بر اینكه ملت فلسطین حتی روی یك وجب از سرزمین های خود سازش نخواهد كرد ، گفت : تجربه تاریخی بویژه 60 سال گذشته نشان داده كه مقاومت تنها راه آزادی سرزمین های فلسطین و قدس شریف است .

سیام**1053





:: برچسب‌ها: قدیمی , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: