جنگ با ملت صلح طلب ایران دیوانگی است/ تهران حق دارد به واشنگتن اعتماد نكند
نوشته شده توسط : sadis

جاناتان گرانف در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در نیویورك اظهار داشت در حالی كه ملت ایران یكی از صلح طلب ترین مردمان دنیا است، متاسفانه رسانه های آمریكایی چهره نادرست و تحریف شده ای از این ملت با اخلاق و دوست داشتنی برای افكار عمومی به تصویر می كشند.

وی با اشاره به تاریخچه دوهزار ساله در ایران گفت: ملت ایران در طول این مدت بارها مورد تعرض و حمله نظامی از سوی سایر كشورها قرار گرفته است، اما با هیچگاه با كشوری بدون دلیل وارد جنگ نشده است.

این وكیل معروف آمریكایی كه برای امنیت جهانی از طریق محو تسلیحات هسته ای تلاش می كند با اشاره به برخی از اقدامات اشتباه دولتمردان آمریكایی در قبال ملت ایران، اظهار داشت رهبران آمریكا دولت مصدق را با كمك انگلیسی ها سرنگون و در جریان جنگ عراق علیه ایران به شدت از یك دیكتاتور خشن حمایت كردند.

وی یادآور شد این موارد دلیل متقن و مشروعی است تا مسوولان ایران به امریكایی ها اعتماد نكنند.

این فعال سیاسی افزود: به اعتقاد من امروز هم مسوولان امریكا باز هم دچار اشتباهات تاریخی می شوند و به جای جبران گذشته غیر قابل دفاع خود و تلاش برای ترمیم روابط با این ملت با فرهنگ، مدام به دنبال تهدید و تحریم هستند.

جاناتان گرانف رییس موسسه امنیت جهانی و یكی از فعالان برای خلع سلاح هسته ای در آیین جشن سی و سومین سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی كه عصر پنجشنبه با حضور سفرا و شخصیت های مختلف برگزار شد، شركت كرد و این روز خجسته را به ملت و دولت ایران تبریك گفت.

اروپام/ 2252**1908**1514





:: برچسب‌ها: فلوریدا , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: