جمهوری آذربایجان و آرژانتین مناسبات خود را دربخش گردشگری توسعه می دهند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز شنبه ایرنا،رییس جمهوری آذربایجان در دیدار با وزیر گردشگری آرژانتین گفت: در سالهای اخیر توسعه مناسبات دو كشور همواره رو به گسترش بوده است.

وی ، خواستار گشایش سفارت آرژانتین در باكو شد و تصریح كرد: سفر مقامات دو كشور در توسعه روابط جمهوری آذربایجان و آرژانتین بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وزیر گردشگری آرژانتین گفت:دو كشور باید از تجارب یكدیگر در زمینه های گردشگری استفاده كنند و شركتهای آرژانتینی علاقمندند در نمایشگاه های بین المللی صنعت گردشگری جمهوری آذربایجان به صورت گسترده شركت كنند.

وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان گفت:طی پنج سال اول سالانه حدود یك میلیون گردشگر به جمهوری آذربایجان سفر كردند اما از سال گذشته سفر گردشگران خارجی به كشورمان به بیش از دو میلیون نفر در سال افزایش پیدا كرده است.

'ابوالفضل قارایف' افزود: با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده هم اكنون سالانه 40 هتل برای استفاده گردشگران داخلی و خارجی در جمهوری آذربایجان به بهره برداری می رسد.

گفتنی است پس ا ز سفر وزیر گردشگری آرژانتین، برخی از منابع خبری در جمهوری آذربایجان از سفر وزیر امورخارجه این كشور طی چند روز آینده به باكو خبر می دهند.

خاورم/1108





:: برچسب‌ها: شهری , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: