پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، روز شكست استكبارجهانی بود
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ' علی شیرازی' در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن در آبادان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و بیداری مردم ایران در سال 57 هیمنه ابرقدرت ها و آمریكا و غرب را شكست داد.

وی ادامه داد: دشمنان و استكبار جهانی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه توطئه ها و نیرنگ های خود را برای نابودی انقلاب اسلامی ایران بكار بستند ولی به یاری خداوند و رهبری حضرت امام (ره) شكست سنگینی خوردند.

وی گفت: استكبار جهانی بعد از همه توطئه هایش نتوانست جلوی انقلاب اسلامی ایران را بگیرد و با استفاده از رژیم بعث عراق ، جنگی را ضد كشور ایران براه انداخت اما پس از هشت سال شكست خفت باری را متحمل شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: آمریكا پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 58 تحریم های خود را بر ایران آغاز كرد ولی این تحریم ها ذره ای از اراده ملت ایران كم نكرد بلكه همت و تلاش ملت را چند صد برابر كرد.

حجت الاسلام شیرازی گفت: 23 سال از رحلت حضرت امام خمینی (ره) می گذرد ولی مردم همچنان از ارزش های ایشان و انقلاب اسلامی پیروی كرده و حمایت های خود را از رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار و محكم تر نشان داده اند.

وی افزود: موج بیداری اسلامی كه هم اكنون در كشورهای اسلامی اتفاق افتاده ، همچنین حركت های ضد استكباری و ضد سرمایه داری در كشورهای اروپایی و آمریكایی ، ارمغان انقلاب اسلامی ایران برای تمامی ملت های جهان است.

وی ادامه داد: مردم كشورهای اسلامی تونس ، مصر ، لیبی ، بحرین ، یمن و دیگر كشور ها به حمایت از انقلاب اسلامی بپا خاستند و انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود قرار دادند و پرچم اسلامی را در كشورهای خود به اهتزار در آوردند.

حجت الاسلام شیرازی بااشاره به اینكه تحریم نفتی جمهوری اسلامی به معنی شكست آمریكا و كشورهای اروپایی و صهیونیست ها است، گفت: جنگ نظامی با جمهوری اسلامی سقوط استكبار و رژیم اشغالگر قدس ،اسراییل است.

وی همچنین اظهار داشت:رزمایش دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دریای عمان و خلیج فارس ، كشورهای اروپایی و آمریكا را به عقب نشینی از خواسته های خود كرده است.

وی ازحضور پرشور مردم آبادان در راهپیمایی 22 بهمن تشكركرد و گفت : حضور شما ، دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به وحشت می اندازد.

وی ادامه داد: هر سال كه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد راهپیمایی ها و حضور مردم در صحنه پر رنگ تر ، مصصم تر ، محكمتر و با صلابتر از گذشته می شود و ملت ایران در حمایت از آرمانهای امام راحل و ولایت فقیه خسته نمی شود.

به گزارش ایرنا در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری در 10 بند قرائت شد و راهپیمیان آبادانی با تكبیر ' الله اكبر ، خامنه ای رهبر ' مفاد آن را تائید نمودند.ك/3 7103/642/ 640





:: برچسب‌ها: زن , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: