مردم گچساران در 22 بهمن حماسه ای دیگر خلق كردند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار ایرنا، آحاد مختلف مردم گچساران شامل زن و مرد، پیر و جوان و كوچك و بزرگ با در دست داشتن پرچم ها و پلاكادرهایی بار دیگر حمایت خود را از آرمان های بلند نظام و انقلاب اعلام داشتند.

امسال مردم گچساران باشكوهی مثال زدنی به خیابان منتهی به فلكه امام خمینی (ره) گچساران آمدند تا با فریادهای مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر منافق فتنه گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم، ما پیرو حسینیم ذلت نمی پذیریم و آمریكا اسراییل در چنگ غیرت ماست مرگ بر دو كشور آهنگ ملت ماست، ادامه دهنده راه امام راحل (ره) خود باشند.

گچسارانی ها صبح امروز همزمان با ملت مسلمان ایران با شعارهای ضد آمریكایی و ضد اسراییلی نشان دادند كه تبلیغات منفی بیگانگان هیچ اثری در حضور پرشور آنان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ندارد.

فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در جمع مردم گچساران، این راهپیمایی را نقطه قوت در تبعیت از نظام، ولایت فقیه و آرمان های بلند نظام و انقلاب اعلام كرد و گفت: با حضور باشكوه مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تیر دشمنان به سنگ خورد و در رسیدن به اهداف پلیدشان ناكام ماندند.

سردار 'یونس امیری' افزود: در یوم الله 22 بهمن دست انتقام حق از آستین ملت مسلمان ایران بیرون آمد و بر دشمنان ایران غلبه كرد.

وی بیان كرد: 22 بهمن روز پیروزی مهم برای ملت ایران و ننگ همیشگی برای یاوه گویانی است كه با تمام ترفندها نتوانستند كوچكترین خدشه ای در مسیر انقلاب ملت ایران ایجاد كنند.

امیری اظهار داشت: 22 بهمن روزی است كه به رهبری امام خمینی (ره) ریشه ظلم استكبار در ایران قطع شد.

وی عنوان كرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، دینی و نظامی در ایران بوجود آمد.

امیری ابراز داشت: 22 بهمن درس عبرتی به دشمنان نظام و انقلاب داد كه تا امروز موج اسلام خواهی در عمق دشمن نفوذ كرده است.

فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد افزود: فرهنگ اسلام به عنوان فرهنگ غنی سراسر جهان را فرا گرفته است.

امیری، با اشاره به اینكه امروز اسلام به عنوان غنی ترین دین مورد توجه مردم تمام كشورهای دنیا قرار گرفته، گفت: دشمنان نگران نفوذ اسلام و گسترش روزافزون آن هستند.

وی بیان كرد: قبل از پیروزی انقلاب حداكثر سطح تحصیلات در كهگیلویه و بویراحمد دیپلم بود ولی هم اكنون 28 مركز علمی و 53 هزار دانشجو در این استان وجود دارد.

امیری اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به كوری چشم دشمنان صاحب علم هسته ای، سلول های بنیادی، نانو تكنولوژی، مقام هایی در ساخت انواع داروها، ساخت ماهواره و موشك ماهواره بر است.

وی عنوان كرد: قبل از پیروزی انقلاب هیچ امكاناتی برای رفاه ملت ایران وجود نداشت در حالی كه امروز شاهد گازرسانی، برق رسانی، آبرسانی و ارتباطات در دورترین مناطق این كشور هستیم.

امیری ابراز داشت: ملت ایران از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون لحظه ای در مقابل دشمن عقب نشینی نكرده اند و به همین دلیل دشمن ناامید و مایوس سر جای خود نشست.

فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمنان نظام و انقلاب آنگاه كه متوجه شدند هیچ راهی برای شكست كشور و ملت ایران در هیچ زمینه ای وجود ندارد ایران را تحریم كردند.

وی، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را حساس دانست و بیان كرد: دشمنان نظام و انقلاب حضور كمرنگ مردم در پای صندوق های رای، ناامن كردن فضای انتخابات از سوی جیره خواران و مجلسی ناكارآمد را از راهبردهای خود می دانند.

امیری اظهار داشت: مردم می بایست فردی را انتخاب كنند كه راستگو، دلسوز، پیرو خط ولایت فقیه و حافظ منابع ملی باشد. ك/2

7461/555/ 640





:: برچسب‌ها: شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: