كارگردان فیلم همه چی آرومه: این فیلم برای مخاطب عام سینما ساخته شده است
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا،'مصطفی منصوریار' روز جمعه در نشست نقد و بررسی فیلم 'همه چی آورمه' در سینمای اهالی رسانه جشنواره فجر افزود:این فیلم را برای قضاوت داوران نساخته ام، آنچه برای من اهمیت دارد نظر و قضاومت مردم و مخاطبان است كه امیدوارم در زمان اكران عمومی با استقبال گروه های مختلف مردم روبه رو شود.

وی ادامه داد: فیلم 'هنگ اور'(Hangover) را بسیار دوست داشتم و 'همه چی آرومه' كپی ایرانیزه شده آن فیلم است. در واقع قصد داشتم ثابت كنم كه كپی برداری خوب هم می توان انجام داد.

كارگردان فیلم همه چی آرومه توضیح داد: دوست داشتم كه صدای خنده مخاطب در سالن پیچیده شود.اگر چه در این اثر به مشكلات اقتصادی به عنوان یكی از معضلات روز جوانان پرداخته شده است.

منصوریاردر عین حال گفت كه فیلم 'برف روی كاج ها' از آثار حاضر در جشنواره فجر را دیدم و بسیارپسندیدم، اما دوست ندارم اینگونه فیلم بسازم.

وی توضیح داد: به رغم اینكه فیلم همه چی آرومه به فیلم پرفروش آمریكایی هنگ اور نزدیك است اما در نهایت تغییر می كند و ساختار متفاوتی دارد.

'رامتین شهبازی' منتقد سینمایی حاضر در نشست فیلم همه چی آرومه گفت: این فیلم 'كمدی فارس' یعنی ابتدایی ترین نوع این گونه است.

وی افزود: صورت و مخرج این نوع از كمدی خنده صرف است و فیلمساز قصد دیگری جز این موضوع ندارد.

عضو انجمن منتقدان سینمایی یاداورشد: نباید فراموش كرد كه سینما دارای زبان خاص است و باید از فرهنگ آن در فیلم بهره گرفته، در حالیكه این اثر از اساس عنصری به نام كارگردانی نداشت.

شهبازی گفت: من صداقت كارگردان را ستایش می كنم كه صادقانه از ساخت این فیلم برای سرگرمی و گیشه سخن می گوید.

فیلم سینمایی 'همه چی آرومه' در نوبت دوم نهمین روز برپایی جشنواره فیلم فجر در سالن برج میلاد ویژه اصحاب رسانه روی پرده رفت.

اولین ساخته منصوریاراز مضمونی طنز برخوردار است و داستان چهار جوان را روایت می كند كه در اثر وقایعی با یكدیگر روبه رو می شوند و ماجراهایی برایشان به وجود می آید.

علی صادقی'،'سحر قریشی'،'مجید صالحی' و 'رضا داود نژاد' بازیگران این فیلم هستند.

برنامه نمایش فیلم های جشنواره فجر تا 23 بهمن ماه ادامه دارد.

فراهنگ**9173***





:: برچسب‌ها: جدید , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: